önce gül, sonra gün aydın olsun..


Gül çalmadayım ,ya gizli -binbir gül var-
Korkumda şu, bahçivan çıkıp görse ne der...
Birdenbire çıkmasın mı, eyvah, ne diyor?
''Tüm bahçe senin, çekinme gülden ne çıkar...

17 Aralık Mevlana 'nın ölüm yıl dönümü.
Mevlana, ölümü,Rabbine kavuşma anı olarak düşündüğünden ötürü, düğün günü, şeb-i arus olarak adlandırır..

Güneşin, azıcık yüzünü gösterdiği bu kış günü, karşıma çıkan bu nazlı
pembe gül goncası ve
Mevlana 'nın gülle bezeli ,güzel dizeleri ile günaydın demek istedim.
Güzel bir hafta olsun..







13 yorum:

  1. ne kadar güzel yazmışsınız bilmiyordum Allah rahmet eylesin , sonbahar günü ne de güzel bir gül var orda ben çoktan aşırmıştım onu :)

    YanıtlaSil
  2. Sizede Günaydın inşallah güzel bir hafta olur

    YanıtlaSil
  3. nasıl da huzur veriyor değil mi?
    gül gül bahçesi
    Mevlana başlıbaşına bir hazine zaten
    iyi haftalar diliyorum

    YanıtlaSil
  4. ne güzel ne hoş bir günaydın olmuş bayıldımmm

    YanıtlaSil
  5. Mevlananın butun sozlerına aşıgım zaten boylesıne Allah dostu bır ınsana asık olmamak elde değil !

    YanıtlaSil
  6. Gül harika, Mevlana nin ruhu sad olsun. Sevgiler canim 😊

    YanıtlaSil
  7. Mevlana haftası etkinlikleri yaptık biz de okulda. Güzel oldu. Kış günü gül de güzel duruyor :)

    YanıtlaSil
  8. iyi haftalar olsun hepimize :)

    YanıtlaSil
  9. ay gül deee mevlana da sevilmez mi tabisideee :)

    YanıtlaSil
  10. güzel bir mevlana şiiri..yeni yılınız kutlu olsun..✔😊

    YanıtlaSil
  11. Hz. Mevlana'dan bahseden her yazı güzeldir. Çok teşekkürler Mehtap.

    YanıtlaSil