hayalim 3 kelime ...(aynı zamanda MİM)



2019 yılı yaklaştıkça ,hedefler, dilekler, listeler oluşmaya başladı. Tabii ki yepisyeni bir yıl olacağını düşündüğümüz 2019 ,belki de 2018'den çok çok daha iyi geçecek. Belki bizi, belki kimilerimizi şahane bir yıl bekliyor.
Böyle yazıyorum ki iyi şeyler çağrışsın, olumlu düşünceler oluşsun. 
Beyda'nın Kitaplığı isimli blog komşum ,bu konuda bir paylaşım yapıp,
2019 hayalleri ,hedefleri isimli bir mim yapmış. Bende katılayım dedim.
Ama uzun uzun liste ve hedefler benim yaşamımda pek yer tutmaz. İstek ve duygularım doğrultusunda hareket eden bir insanım. Tabii ki özel ,bana ait bir iki dileğim var. Bol bol gezeyim, tozayım, göreyim, ağız tadıyla yiyip içeyim . Bunları istiyorum.Milli piyangonun 😎70 milyonluk ikramiyesini bile istiyorum.
Yeni yerler görmek✈ ,yeni havalar solumak,🌄 yeni insanlarla tanışıp, yeni tatlar almak her insanın dileği olmalı.Yollar ve yılların ayırdığı eski dostlarımla tekrar görüşebilmeyi istiyorum.Yeni satırlarda başka dünyalar bulup, başkaları için yeni satırlar yazabilmek.Bunları istiyorum.
Kendime sakladığım, özel dileklerimde var.Benimkilerden de çok canım evlatlarım, canlarım için dileklerim var. 
Bana ait bu isteklerim,dileklerim ,bitmesini dilediğim çalışmalarımı, belki devam edip bitiririm ,belki kısmet olmaz  başka bir yeni yıla kalır.
Ne demiş ,(sanırım John Lennon) ''Hayat biz planlar yaparken ,başımızdan gelip geçen şeylerdir'' 
WhatsApp 'da bir dilek tablosuna rastladım.Bu tablodan  ilk gördüğümüz 3 kelimede karşımıza çıkanlar, sizin şans dilekleriniz oluyor.
Yeni yıl dileklerimi buradan çıkan üç kelime olarak belirledim.
Bana çok uydular, tam istediklerimi gördüm.Bu kadar olur ,dedim kendime
Benimkiler altta,
Siz de bakın bakalım ,ne göreceksiniz..


🎁  sağlık,
 💐 tutku,
🎇 ilham,
 Size de gönlünüzden geçenler görünsün, her daim.

Güzel hafta sonları..




7 yorum:

  1. Para,neşe ve huzur ilk gördüklerim. Yeni yıl iyi dilekler getirsin.

    YanıtlaSil
  2. Villa, eğlence ve sabır :))

    YanıtlaSil
  3. Hersey güzel olsun yeni yilda 😊

    YanıtlaSil
  4. Neşe, dostluk, değişim sözcüklerini gördüm. Herkese güzel bir yeni yıl dilerim. Hayatımızdan güzellikler eksik olmasın bu yılda. Sevgiyle kalın.:)

    YanıtlaSil
  5. Eğlence Mucize CesaRET...

    YanıtlaSil