kitap isimlerinden cümleler yapmaya ,var mısınız?



'Beyaz Zambaklar Ülkesinde yaşayan, Mücella tam bir Aşk Uykusuna yatmıştı.
Yedinci gün de geçip gidince, Hasret bir Gölge gibi üzerine düştü.
Su gibi Toprak gibiydi onun için. Kısmet İşte , Hippi Ruhların Kaderi idi belki . Aldatmak nedeniyle, Aşka Şeytan Karışmıştı .
İsyan Günlerinde Aşk, sadece 11 dakikadan ibaretti demek..'

Baktım benim cümleler aldı başını gidiyor.Kütüphanenizdeki kitaplardan anlamlı cümleler oluşturuyorsunuz. Olayın özü bu.Ben yapamam dedim ama başlayınca patladı gitti, yazdıkça yazasım geldi.Hatta cümleler kafamda hikayeye dönüştü. Güzel bir oyunmuş. Sevgili Handan ve Mavianne de görünce bende katıldım. Aslında instagramda başlamış bir meydan okumaymış. Arkadaşlar bloglara da taşımışlar.İyi de yapmışlar. Kitap dizerek  anlamlı cümleler oluşturmak, mim olayının esasını oluşturuyor.

Kolay görünse de uğraştırıyor,
hadi bakalım bu yazıyı okuyanlar sıra sizde?
var mısınız?

28 yorum:

  1. Çok güzel olmuş bu hikaye 😊
    Her biri çok sevdiğim kitaplar 😊
    Bugün hep bu hikayeleri okudum, ne keyifli bi hareket oldu, ben de yapacağım 😊

    YanıtlaSil
  2. Çok ilginç bir çalışma olmuş teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim, hem kitaplar da elden geçmiş oluyor.

      Sil
  3. Ne güzel bir hikâyecik çıkmış :)

    YanıtlaSil
  4. çok beğendim ne güzel olmuş sneinki kısa bir masal gibi

    YanıtlaSil
  5. güzel bir etkinlik okumaktan keyif aldım. deneyeceğim güzel sonuç çıkarsa paylaşırım... sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Notumu alayım da ben de yapayım bari! Harika olmuş!

    YanıtlaSil
  7. İlk kez görüyorum ilginçmiş Mehtap'cığım, gayet güzel cümleler bulmuşsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bulmaca yapmak gibi geldi bana, teşekkürler.

      Sil
  8. Ben bunu çok beğendim. Bir ara kesin yapacağım. Çok güzel bir fikir. 👏👏👏

    YanıtlaSil
  9. İlginç bir uygulamaymış. Bir ara yaparım belki:)

    YanıtlaSil
  10. Cok güzel olmus cümleler 😊

    YanıtlaSil
  11. sen gel yazıyı oku beni bilgilendiri tıkla sonra yorum yapma yorum bildirimleri gelince gel bak aaa ben yorum yapmamışım güzel etkinlik elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel çalışmalarınız var tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  13. Daha once dıkkatımı çekmemişti yaparım :D

    YanıtlaSil
  14. aaa ne hoş olmuş,gerçekten patlamış :))

    YanıtlaSil