renkler ve ipler ve biten hırka modelim.

Aşağıda özetlediğim başlangıçla, motifler günden güne ikişer üçer örüldü.Tam 62 adet motif tamamlandı. En zoru birleştirme aşamasıydı ama çabucak ,keyifle yapıldı. Model olarak da canım kızım gönüllü oldu😍

 




10.mart.trh...
Resmini gördüğüm hırkaya takılı kalınca,çünkü çok beğendim ,bende örsem de şu parmaklarımın pası silinse, dedim.Epeydir elime bir iş aldığım yok.Yazılar, kitaplar oyalıyor da örgü örüp kafa boşaltmak diye de bir şey olduğu kesin.. Geçen çarşıya çıktığımda listemdeki renkleri yüncüde aradım, yoktu, sipariş verirseniz getiririz ,dediler ama yok bekleyemem.
Hevesim kaçmadan bu hırkaya başlamalıyım. Baktım resimdeki hırkanın yünleri internet sitesinden alınmış. Girdim siteye, verdim siparişimi.
Önce arayıp teyit ettiler.Ertesi sabah saat 10, kargo kapıda, benim yünler gelmiş. Çok sevindim. Tam istediğim renklere ,zahmetsiz bir şekilde ulaşmak
güzel bir lüks gibi geldi bana.
Şimdi motiflerimi örmeye başlıyorum..
Ortaya bir şeyler çıktığında paylaşırım artık.
Hepinize güzel bir hafta diliyorum..
*****************
Not:Hırkadan örmek isteyenler için Damla Akduman youtube kanalını tavsiye         ediyorum.Ben motif sayısı, yapılış, birleştirme işlemlerini ,kendisinden örnek aldım.       

10 yorum:

  1. nasıl güzel bişey çıkacak acaba merak ediyorum

    YanıtlaSil
  2. Ayyyy merak ettim şimdi, hemencecik paylaşmanı diliyorummm ;)

    YanıtlaSil
  3. Ooo gökkuşağı renkleri harika , kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  4. severim renkleri ve ipleri bakalım nasıl bir şey olacak

    YanıtlaSil
  5. Belliki cıvıl cıvıl bir hırka olacak :)

    YanıtlaSil
  6. renkler çok güzel, bekliyorum motifleri ve hırkayı.

    YanıtlaSil
  7. E hadi kolay gelsin. Bitince bloga da ekle 😊

    YanıtlaSil
  8. mehtap hadi ekle şu yeni cicişi <3

    YanıtlaSil
  9. Böyle doygun renklere bayılıyorum. Eminim güzel bir şey çıkacak. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil