biraz yavaş olsa hayat..


Tv'de güncel haberleri, ne olmuş ne bitmiş seyretmeyi severim/severdim.Şimdi   hiç içim çekmiyor.
Oysa tartışma programlarının baş müdavimiydim, izlemeye bayılırdım.Özellikle günlerini beklediklerim vardı.(Tarafsız Bölge gibi Teke Tek gibi Halk Arenası/ki kaldırdılar bunu pardon/gibi) Şimdi göz ucuyla bile izleyemiyorum.
Nasıl bir tek taraflılık, nasıl bir münakaşa, laf atma, savunma, kavga, ağız dalaşı belli değil.Hepsinde konu fiks, konuşmacılar aynı. Gerim gerim geriyorlar dinleyeni. Şu seçim olsa bitse de, bir rahata ersek.
Herkes kendi kabuğuna çekilse yine.
Belediye seçimi mi ,genel seçim mi ,karıştırıyorum artık.

Şöyle bir sakinlik, bir rahatlık örtüsü serilse de , tıpkı yerli filmlerde senelerce işlendiği gibi; ''fakirsin ama mutlusun, ve bir de gururlusun'' mottosunda yaşayıp gitsek. Evet belki ekonomimiz kötüymüş ama biz huzurluyuz, diyebilsek.Razı olacak hale geldik.
Herkes gergin, suratsız. Hani bu İnsta, face, whatsapp daki esprili mesajlar,
karikatürler, börtü böcek resmi gönderenler, dışarı da neredeler ,
bakınıyorum ,ben göremiyorum.?
Aman herkes dünyaları ben yarattım edasında ya da bugün sol tarafımdan kalktım ,dokunma ,haleti ruhiyesinde dönenip duruyor.Herkes bir afır bir tafır gidiyor.
Yazık.
Bu gün hayat size bir gün daha sunmuşsa,etrafınızda da sizi seven bir kişi dahi  varsa, bu bile yeter.
Gökyüzüne doğru kaldırın kafanızı, şöyle burundan  derin bir nefes alın,
verin içinizdeki tüm olumsuzlukları dışarı. Orada kalsınlar.
Herşey olmaya çalışıyorsak, mutlu olmaya da çalışmalıyız.En çok mutlu olmaya çalışmalıyız.
Dertler üzerimize üzerimize gelse de onları ufaltmak,göz önünde tutmamak, sadece nedenine değil ,çözümüne odaklanmak ,bizim elimizde.
Hadi bu gün , etrafınıza gülümseyeceğiniz bir gün olsun.
Bırakın yavaş yavaş geçsin,
biliyorsunuz, geçip gitti mi bir kez ,bir daha geri gelmiyor.

29 yorum:

  1. Ben her gün yatak odamının penceresini VEEE perde .. diye açıyorum.

    YanıtlaSil
  2. blogunu yeni keşfettim ve seni de bloguma bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii ki iade_i ziyarete geleceğim, hoşgeldin.

      Sil
  3. valla herkes seçimden sonra daha büyük sıkıntılar yaşayacağız diyor umarım öyle olmaz saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet büyük bir merakla 1 Nisan'ı bekler olduk.Gerildik.

      Sil
  4. Al benden de o kadar
    70 li yılların huzurunu ve güvenini naifliğini özlüyorum
    tabi bana göre çocukken herşey böyle görünüyordu bende :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiki çocuklar bile 70'lerin çocuklarından daha gergin ,daha bir değişklikler:))

      Sil
  5. Demokratik ülkelerde seçimden sonra hayat normale dönüyor. Bizde maalesef öyle olmuyor. Bir süre kaybeden taraf seçimlerin hileli olduğunu iddia edecek. Kazanan, kendi çiftliği gibi yönetecek. Böyle gelmiş böyle gidecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de sanki bir tarafın kazanması hak, ama diğer tarafın kazanması suç gibi bir algı yaratıldı..

      Sil
  6. Duygularıma tercüman olmuşsunuz teşekkürler. Benim hiçbir siyasi partiye sempati falan duyduğum yok. Bu eleştiri siyaset ortamındaki herkesi kapsıyor. Gerçekten midem bulandı artık yapılan tartışmalardan. Edilen hakaretlerden. Ben de bu konuları takip etmeyi bırakalı çok oldu. Hatta hangi partinin adayı kim, onunla bile ilgilenmiyorum. Ve dediğiniz gibi sanki genel seçim var. Sanki belediye seçimi değil bu... Evet ben de eski günleri özledim bu ortamda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendimizi bahara bile kaptırmamıza izin vermeyecekler neredeyse:)

      Sil
  7. ay olsuuun biz yavaş yaşayabiliriiz. tv de bikaç dizi izliyoom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşa tatlım ya..Bende dizi izliyorum artık, sardırdım iyice:))

      Sil
  8. Ben siyaseti severim..Siyaset güzel şeydir..güzel yapıldığında..artık ne televizyon, ne haber ne de gazete okunmayacak hale geldi ne yazık ki...

    YanıtlaSil
  9. Aynı düşüncedeyim. Eskiden ne güzeldi herşey.Si.di insanın izleyip okudukça canı sıkılıyor.
    Kalemine sağlık canim💗

    YanıtlaSil
  10. Al benden de ..?
    O... Kadar yani...!!!

    Emeğine sağlık.
    Sevgile.

    YanıtlaSil
  11. dediklerinizde eleştirilerinizde çok haklısınız yürekten katılıyorum size...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. Öyle hızlı ve iç karartıcı ki herşey başım dönüyor midem alt üst

    YanıtlaSil
  13. Bence de hayat biraz yavaş olsa çok iyi olacak. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. Okurken kafa sallayıp onaylayıp durdum Mehtap Hn.

    YanıtlaSil
  15. Ne garip bütün hafta feedly ye baktim hic paylasimin görünmüyordu bugün hepsi birden gelmis 😃. Keyifsizim bu ara siyaset bunaltti biraz .

    YanıtlaSil