Dizi çekim setleri..



İstanbul'da hiç ummadığınız bir sokakta,birdenbire karşınıza bir dizi çekim seti çıkabilir. Bizim sokak bu konu da yoğun:) Sık sık dizi çekim ekipleri çalışıyor evimizin hemen önünde.Sahil yolunda zaten hemen her zaman varlar. Geçen gün de kızımın taşınacağı mahallede yine apartmanın önü karavan ve araçlarla dolu olunca bir bakalım,yine dizi çekimi var, hangisiymiş, dedik. Yeni bir dizi çekiliyormuş. Kanal D için sanırım ''İnci Taneleri''. Yılmaz Erdoğan ve Güven Kıraç eczane sahnesi çekimindeydi. Sakin sokak dizi ekibi çalışanları ile oldukça hareketlenmişti. Hikayesini kendisi yazmış İnci Taneleri 'nin Yılmaz Erdoğan. Bu sezon mu yoksa önümüzdeki sezon mu bilmiyorum ama kaliteli bir yapım olacaktır diye düşünüyorum

7 yorum:

  1. Heyecanlı gibi ama devamlı olması sanki bıktırmış gibi de. :)

    YanıtlaSil
  2. Şimdi internet haberlerinde denk düştüm, ilk fragmanı bugün yayınlanmış ve sosyal medyada "kadın cinayetleri romantize ediliyor" itirazlarıyla olay olmuş.
    Bakalım nedir bu İnci Taneleri?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fragman yeni yayına girdi ben de izledim, hemen polemikler de başladı tabi. Reklamın iyisi kötüsü olmaz. Bazı dizileri sırf oyuncularının hatırına izliyorum umarım bu konusu ile de izletir.

      Sil
  3. Merhabalar.
    Her şey İstanbul'da. Bu kadar değerli bu şehrin acaba kıymeti biliniyor mu? Asla bilinmiyor. İstanbul her şeyiyle yağmalanıyor. İstanbul'a Yılmaz Büyükerşen gibi bir belediye başkanı gerekli, ancak doğru kararlar alınarak doğru yapılan işler de kösteklenmemeli. Otoriter AKP parti-devlet rejimi, kendi partisinden olmayan belediye başkanlarının icraatlarının gerçekleşmemsi için elinden geleni yapıyor. Otoriter AKP parti-devlet rejimi haset bir rejimdir. Hasetlik yapıyor.
    Yılmaz Erdoğan imzalı filmleri zevkle izlerim. "Vizontele, Kelebeğin Rüyası" vs. "İnci Taneleri"nin kaliteli bir yapım olacağını ben de düşünüyorum.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısınız herşey ve herkes İstanbul'da. Taşı toprağı altındır lafı hala gerçek demek ki. Gelen geri gidemiyor. Umarım bu belediye başkanı ile devam ederiz diyeceğim ama İstanbul'u muhteşem hale getirdiğinden değil parti devlet dediğiniz ki hak veriyorum iktidarın değil muhalefetin yönetmesi için. Her şey tek elden olmaz olmamalı.

      Sil
  4. eveet dizi çekimleri beykozda, üsküdarda, bebekte filan çok oluyor bir de :)

    YanıtlaSil