günden manzaralar


Çok güzel gün batımları görüyoruz, 
gündüz geceye rengarenk geçişlerle kavuşuyor. 

Dün her gün  dümdüz geçtiğimiz yoldan saptık ,başka bir yola girdik.
Meğer ne güzel bir park varmış orada.
Kuğular, ördekler  küçük bir gölette yüzüyor, etrafında bir iki kafeterya, bir tiyatro salonu,
daha ötede çocuklar için ufak bir lunapark, gül bahçeleri, çiçekle örülü taklar. 
Kahvemizi içip ,nefes aldık etrafındaki gökdelenlerin arasına yapılmış bu vahada.
Geceye turuncularla girip, mavilerle geçen güne merhaba dedik.
Bu günlük bu kadardı akılda en güzel kalan an.

8 yorum:

  1. Fotoğraflar nasıl güzel duruyor... :) Keyifli bir gün geçirmişsin, güzel anı biriktirmişsin. Umarım 2024 boyu da hep keyifli günlerin olur. :)

    YanıtlaSil
  2. Ahh ben günbatımlarını öyle çok seviyorum ki, blog adımdan da belli olduğu üzere... Fotoğraflara da, size hissettirdiklerine de bayıldım. Sizinle birlikte "Ohh" Dedim :)) Nice güzel manzaralara ve günbatımlarına...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umuyorum hep güzel/likler görelim baktığımız yerlerde.

      Sil
    2. Muhteşem resimler çemiş ve güzel bir gün geçirmiş siniz...hep güzel günler görürsünüz umarım

      Sil
  3. dubai fotileri gibi olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. memleketimizin neyi eksik dubai'den ayol, üstelik çöl değiliz, klimalarla yaşamıyoruz.

      Sil