iyi ki varlar:)

 


Bu güne gülümseten bir sabahla başladım.  Balkonda oturup güne ayılmayı beklerken  sessiz sakin geldiği için fark etmediğim ama park ederken ki ''Gel gel ,sağ yap.. hoop..yavaş yavaş..'' vs gibi nidalarla dikkatimi celbeden itfaiye aracını gördüm yan sokakta. Park etmeye çalışıyordu. Hemen etrafa göz gezdirdim dumandır, alevdir var mı bir durum yok gayet pırıl pırıl etraf. Herkes işine gitme telaşıyla marmaraya yetişmeye çalışanlar, minibüs bekleyenler, hızla giden araçlar normal. Neyse parkeden itfaiye aracından ,evlerin arasında tek başına inatla yaşamaya devam eden çam ağacının üzerine doğru merdiven uzatılmaya başladı tabi üzerinde sarı üniformalı itfaiyeci ile birlikte. 

Bekleyen bir kaç adam ağaca bakıyordu o zaman anladım ki bu bir kurtarma operasyonu, biraz sonra çam ağacının dalları arasına giren merdivendeki itfaiyeci elinde yavru bir kedi tutarak aşağıya indi. Yaramaz kedi itfaiyecinin elinden kaçmak için çırpınıyordu ve biraz sonra itfaiye erinin ellerinden sahibi olduğunu düşündüğüm adamın ellerine geçti ve operasyon başarı ile tamamlandı.Arasıra üçüncü sayfa haberi olarak okurdum ağaçta kalan kediyi kurtaran itfaiyecileri de bu sabah bizzat şahit oldum.  Koskoca araçla ve elemanları ile ufacık bir kediyi kurtarmak için gelen belediyecilere minnet duymamak elde mi?  Güne güzel başlattılar.. İşini layığıyla yapan herkese gün aydın olsun. 






3 yorum: