KISIR

Yedikçe yiyesim gelir hele de bol limonlu ise..
Çocukken bile bayılırdım, şu an da en sevdiğim salata türlerinin başlarında.

Kısır hemen herkesin bildiği klasik ,içinde bir sürü renk barındıran bir salata;
Başroldekiler;
*İnce bulgur,
*Taze soğan,
*Maydanoz,
*Domates salçası,
*Zeytinyağ,
*Limon,
*Nar ekşisi,
*Sumak,
*Kimyon,
*Kırmızı biber,
*tuz,
arzuya göre daha da yeşil olsun derseniz;
*ince kesilmiş salatalık turşusu,
*sivri biber,
*kıvırcık salata,
*salatalık,
*domates,(minicik küp küp)
*rendelenmiş havuç,
*roka,
da ilave edebilirsiniz.
Ayıklanıp,ıslatılarak şişirilen bulgura ,incecik doğranan bol yeşillik ve baharatlarla, limon, nar ekşisi ve sumağın mayhoşluğu ile hazırlayacağınız kısır ,arkadaş günlerimizin en sevilen salatalarından.

Bu hafta sabah  gökgürültüsü yağmur ooo bardaktan boşalıyor,sanki gök delindi buralarda..
yağmur bereket getirsin dileyelim haftamıza...

                                                         AFİYET OLSUN...

16 yorum:

  1. Yemekten hiç bıkmayacağım bir salata ellerinize sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. bende çok seviyorum kısırı yaaa :))ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. günlerimizin en güzel salatası..hiç sevmeyen var mıdır???ellerine sağlık.sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. bayılırımmm,ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  5. bol limonlu çok severim canım.ellerine sağlık.afiyet bal olsun.sevgler.

    YanıtlaSil
  6. Bana ayırdın demi..????. Yeni geldim çok severim kalmadıysa ağlar giderim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi canım tabi ağlama sen,ben yaptım mı bir tencere yapıyorum,seveni çok oluyor..
      Teşekkürler sevgili VuslaT

      Sil
  7. Çok severim.Evde de benden başka seven yok:( Ellerine sağlık.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. ne çok severim
    ne çok yaparım kendisini ;)
    görünce canım istedi şuan :)
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla benimde:) bayılırım..teşekkürler ziyaretin için.

      Sil