iyi diyelim iyi olalım.

Deli deli esen bir lodos fırtınasından sonra sabah hava sakin, durgun pırıl pırıl. Sanki kış değil de yaza giriyoruz. Üzerimde kısa kollu tişört üstüne giydiğim ince trençkot fazla geliyor. Hastanenin yolları kazılmış kaldırım çalışmaları son hız devam. Malum seçim yaklaşınca yerel beledilerde hummalı bir kaldırım yenileme çalışması yapılır. Yeniyse bile söker yeniden yaparlar. Bu taa eskiden beri böyle. Belediyecilerin geninde var seçim evveli kaldırım ihalesi vermek. Benim gideceğim doktorun binası değişmiş, eski binadaydı  büyük binaya almışlar. Atlaya zıplaya hastaneye ulaştım. Aman bir kalabalık. Sıramı bekleyip muayenemi oldum. Zaten boğazda kaşınma ile başladı diye anlatınca hemen influenza teşhisini koydu. Nasıl bir illet bir haftadır hafifleyeceğine usul usul siddetini arttırdı.Kafam kazan gibi. Tabii ki çok salgınmış. Kongreye gidecekmiş ertesi gün uçakla ne yapacağım ,diye de endişesini muayene sohbetine dahil etti. Viral ilacımı yazıp beni uğurladı. Sağ olun doktorlar. 
Şimdi ilacımı alıp eve gidip yatıp dinlenme zamanı. Oysa havalar da tam gezme havalarıydı:)

10 yorum:

  1. Bu sıralar çevremdeki herkes hasta ve uzun sürdüğünden şikayetçiler. Çok çok geçmiş olsun. Demek ki bir süre her şeye ara verip vücudunuzu dinlendirmeniz gerekiyormuş. En kısa zamanda geçer inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma uzun sürdüğü doğrudur 10. gün mü oldu ne saymayı bıraktım.

      Sil
  2. Aklıma yazı biterken "Beni bu güzel havalar mahvetti." şiiri düştü nedensiz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle ,pek dikkat etmem ben böyle havalara inanırım:)

      Sil
  3. geçmiş olsuun :) bizim doktorlar çok hızlı yaa :)

    YanıtlaSil