kasım

 

Hoş geldin Kasım ayı. Yılın 11. ayı. Sondan bir evvel. Sonbaharın son ayı. Gerçek bir sonbahar yaşıyoruz iki aydır , harika havalar, güneşli, ılık tam keyfinde. Bakmayın sizi susuzluk falan diye moral bozmaya çalışanlara , evet yağmurlar önemli yağması gerekir ama vardır doğa ananın bir bildiği. Yaşam bir gün demişler o da bugün. Yağmur da yağar, kar da yağar , doğanın verecekleri bitmez.  Evet bugün ilaçların etkisi ile mi nedir bilemem ama biraz relax uyandım. Ankara gezimizden sonraki gün şifayı kapmış bulduk kendimizi. Ben YHT den şüphelendim, çok havasızdı ve yine şansımıza devamlı öksüren maskesiz bir yolcu vardı:( Bir önceki Şuradaki kadın gibi . İki gündür bir boğaz gıcıklanması keyifsizlik falan neyse bugün daha iyiyim. İyi olmak zorundayım çünkü bugün kızımın ve damadımın beğendiği eve bakmaya gideceğiz(tabii ki maskeli ), kısmetse tutulacak bakalım. Sevgili okuyucu İstanbul'da istediğin gibi bir ev bulmak ne kadar zor biliyor musun? Üstelik her yer beton binalarla dolmuşken! 

Ekim ayı bol gezmeli geçti, Kıbrıs gezimiz, Ankara gezimiz, İstanbul içi gezilerimiz. Arada yazmaya çalışırım çünkü Kıbrıs benim uzun yıllardır görmeyi istediğim bir yerdi, her yerini de gezdik. Bana ilginç gelen pek çok şey oldu Kıbrıs'ta. Bilahare yazarım. Şimdi biraz bir şeyler yazayım dedim ki yazma hevesimi kaybetmeyeyim. Ara verince elim tuşlara zor gidiyor. İşte böyle..

Mutlu, sağlıklı, huzurlu , neşeli anıların hafızalara yer edeceği bir ay olsun .. Hepimiz için.

 

9 yorum:

  1. Ah bilmez miyim yeni 25-30 yıllık bina tuttuk boya badana yapılıyor alt katta Suriyeli bir aile neyse ki temiz bir aileymis üst katta iki Bangladeşli oturuyormuş 70 mkare minik bir daire 8 binden 7 bine düşürdük diye mutluluktan uçtuk bulduklarimizin içinde en mukemmeliydi.. Kanayan bir yara İstanbul'da kiracı olmak.. İnsanı katil edebilir komşuluk ilişkileri Allah muhafaza 😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik buralarda göçmen yok ama illa ki olur ilerde. Çok uygun tutmuşsunuz, sanırım bir kurs içindi.
      Komşuluk çok önemli.

      Sil
  2. Kıbrıs yazısını hevesle bekliyorum, ev tutma işinde de muvaffak olursunuz umarım.

    YanıtlaSil
  3. Evler küçüldükçe eşyalar da azalıyor. İnanın daha iyi oluyor. Ancak yaşam standartlarının bu denli düşmesi insana zor geliyor gerçekten. Yeni evinizde sağlıkla oturun, güzel günler yaşayın.
    Kıbrıs yazınızı merakla bekleyeceğim.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuttuğumuz ev yeni evlenecek kızım ve damadım için, içlerine sindi inşallah işleri rast gider , ev kurmak zorlu özellikle bu dönemde. Bakalım artık nasıl olacak.

      Sil
  4. Umarım ev güzel çıkar. Gerçekten de çok zor . Bizim bina hasarlı çıkacak diye ödüm kopuyor, bir yılda iki kere ev bulmak canıma yetmişti zaten.

    Haydi bakalım gezi yazılarını bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şansımıza evi bizde çok beğendik, muhiti konumu tam istedikleri gibi oldu, ev sahipleri de çok iyi insanlar , anlaşıldı bakalım artık umarım öyle gider.

      Sil