Kakaolu Kurabiye




*125 gr teremyağ,
*1 yumurta sarısı,
*3 çorba kaşığı süt,
*1 dolu su bardağı pudra şekeri,
*2 çorba kaşığı kakao,
*vanilya(ben damla sakızlı şekerli vanilin kullandım)
*yarım paket kabartma tozu,
*3 su bardağı kadar un

üzeri için;
*1 yumurta akı,
*1-2 çorba kaşığı ince öğütülmüş badem..

-Tüm malzemeler karıştırılıp azar azar un ilavesiyle yumuşak bir hamur elde edilir.
-Hamurdan küçük parçalar kopartılıp yuvarlanarak ,
önce yumurta akına sonra ince çekilmiş bademe bulanır.

Ben damla sakızı aromalı vanilyaları yeni gördüm markette. Paketin tamamını kullanmadığım
halde kurabiyelerde harika bir damla sakızı aroması oluştu.
Şöyle söyliyim  kurabiyelerden dün pişti, bugün ilaç niyetine deseniz:)
yoook, kalmadı, gelip gidip tırtıklandı...


                                                         AFİYET OLSUN...

24 yorum:

  1. Enfes görünüyor:) eline sağlık ben de çikolatalı ıslak kek yapmıştım hala duruyor:) sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hala duruyor hemde çikolatalı ıslak kek:) yakın olsak gelirdik biz sana çaya..sevgiler..

      Sil
  2. Nefis,kakaolu kurbişlere kim hayır der ki.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Eline sağlık.Kakaolu ve mis kokulu kurabiyeler.Demli bir çayın yanında ne güzel giderdi sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bende çayı şekersiz içtiğim için yanında kurabiyeyi seviyorum.teşekkürler..

      Sil
  4. Çok geç kalmışım birazda ben tırtıklayacaktdım. Çok güzel görünüyor ama....:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yeniden yaparım canım merak etme:) sevgiler..

      Sil
  5. Kakaolu kurabiyeye bayılırım ,elinize sağlık..damla sakızı aromalı vanilyayı ben de kullanmadım ,kokusu çok hoş olmuştur:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim ,daha da güzel oldu kurabiye kokusu.teşekkürler..

      Sil
  6. sevgili mehtap istersen sana blog tasarımı uygulayabilirim.yada bloguna eklemeler yapabilirim ..ne dersin

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık canım. Ben kullandım bu vanilyayı. Çok enfes bir damla sakızı kokusu katıyor.. Muhteşem görünüyor...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ,damla sakızının kendisini bulamıyoruz , pratik bir alternatif..sevgiler..

      Sil
  8. Bu guzel kurabiye kalirmi ? Kalmaz tabiki:)) ellerine saglik diyorum afiyetler olmus..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma oğlum tam bir tatlıcı, hele sevdi mi ,gidipgelip atıştırıyor..bende onlar için yapıyorum zaten.. sevgiler..

      Sil
  9. oo tam da sevdiğim gibi.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. çok severim kakaolu kurabiyeyi. tarifinde süper nasıl güzel çatlamış :)

    YanıtlaSil
  11. Elinize sağlık. Çok şık görünüyor. :) Sevgilerrr..

    YanıtlaSil
  12. Ne tesadüf bugün ben de aynısını yaptım.ama daha yazacak firsatim olmadı.afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen birikiyorlar taslaklar gerçekten, seninde eline sağlık teşekkürler.

      Sil