pazar


Beni Kandıramazsın isimli diziyi  izledim bu hafta sonu, yapacak başka bir şey yoktu, yine bir ay arayla gribe yani yeni adıyla ''influenza''ya maaile yakalanınca ,n'apalım oturup dizi izledik. 
Karşımızdaki eczane nöbetçiydi bu hafta sonu, önünde kuyruk bitmedi, salgın var diyorlar yine:/ 
Hava da kapalı kış kendini gösterdi nihayet. 
Evde kalan bir muza kararmaya başlayınca kimse rağbet etmedi, muz kendini bir anda çikolatalı,fındıklı bir kekin malzemesi olarak buldu.  
Muzlu kek hem de pasta tadında kek, tatlı hasta iken de mutlu ediyor.

Arada haberlere de baktık ki İstanbul'un iktidar partisi adayı belli olmuş; Murat Kurum. Bakalım bol çekişmeli bir seçim süreci ve heyecanlı bir yerel seçim bizi bekliyor. 
Şuna da bir türlü alışamadım; Türkiye Cumhuriyeti'nin ,tüm Türk halkının, Cumhurbaşkanı olarak ülkeyi yöneten bir kişinin ''Taraf'' olması. Başta kim olursa olsun sanırım buna hiç alışamayacağım. Umarım ilerde değişir bu değişik sistem.
İyi haftalar...  

9 yorum:

  1. 1 ay önce bizde olan Türkiye'ye geldi demek ki :( Çoook geçmiş olsun. Günlük yazıyor olmanıza sevinenlerdenim bunu da söylemeliyim. Söz konusu dizi sanırım Harlan Coben'in mini dizilerinden, genelde iyi oluyor o diziler, ben de düşündüm ilk fırsatta bakmayı.. Fırsat bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Harlan Coben in, daha öncede izlemiştim bazı dizilerini, severim bu tip polisiye:)

      Sil
  2. Geçmiş olsun. Biz de yeni atlattık o süreci. Gerçi Orhun hâlâ öksürüyor. Sinir bozucu bir salgın var.
    Sevgiler Mehtap...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Of sorma ,bizimki sık aralıklarla olunca moral bozdu, neyse dışarda değiliz,evde dinleniyoruz işte:/ Sevgiler.

      Sil
  3. ben de bugün hastanedeydim, iki arkadaşımı götürdüm ve aman allahım, tıklım tıkıştı her yer, çok korkutucu...salgın her yerde :(
    geçmiş olsun size de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hastaneler öyledir eminim, kış gelince hastalıklar arttı maalesef.

      Sil
  4. Bu aralar herkes hasta, kendinize çok dikkat edin. Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. salgın almış başını gitmiş herkesin elinde ilaç torbası:/

      Sil
  5. harlan coben dizileri, hiçbirini kaçırmadım :) 8 dizisi oldu galiba :) en heyecanlısı the stranger :)

    YanıtlaSil