nereye kadar gidecek böyle..

 İstanbul'da bir yerden bir yere  araçla gitmek zorlaştı, gitseniz de park yeri bulmak mucize, isparklar da dünya para oldu.İyi ki raylı sistemler ve toplu taşıma var. Yoksa ben çok severim İstanbul'da gezmeyi, ama artık bana zul geliyor, gezmek uğruna en aşağı iki üç saat araç içinde sıkışıp kalmak gezme hevesimi iyice törpüledi, bilmiyorum sadece bana mı öyle geliyor. 

Arkadaşlar buluşma planı yapmışlar ,aslında orta bir nokta fakat benim evden ulaşmam boş! trafikte bir saat ,dönüşte bir buçuk saat. Üstelik oturduğun sürenin bir kısmını aman okul trafiğine iş çıkışı trafiğine kalmayayım telaşı. Bir de bitmeyen kaldırım, park vs. düzenlemeleri ile ilgiliçalışmalar, malum yerel seçim var. Bilmiyorum, her şeyi ,İstanbul'da yaşamayı güzel güzel yazıyorlar da İstanbul artık sadece kendi muhitinde güzel galiba. Bir de internet haberlerinde gördüm ,İstanbul'da dört kişilik bir ailenin yaşam maliyeti yüzde yetmiş sekiz artmış ,kırk dokuz bin lira olmuş. Bu da en düşük standartlarda yaşamdır kesin. Buna yaşamak mı hayatta kalmak mı? denir, bilemedim.




6 yorum:

  1. trafiği, keşmekeşi bir süredir istanbul'un güzelliğini maskeliyor ne yazık ki...hepimizi, ki ben aşıktım istanbula, yordu, yoruyor bu şehir ne yazık ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışanları düşünemiyorum, kolaylık dilerim:)

      Sil
  2. Halimiz fenadır, bugünlere de şükür demeliyiz sanki, seçimlerden sonra asıl ekonomik felaket. İşimiz zor vesselam, bizim tek tesellimiz ulaşım ve pazar fiyatları açısından çok şanslı olmak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul bu kadar zor olmasına karşın yine göç vermiyor ya en çok ona şaşıyorum. Seçim sonrası tıpkı geçen mayıs sonrası gibi olacak sanırım, daha fenası olmasın .

      Sil
  3. Valla kendi mahallemizde de yaşam kalmadı bizim. Fikirtepe gibi olduk dört bir yanımız kentsel dönüşüm...

    YanıtlaSil
  4. ev dışında buluşmalar kalmadı artık :)

    YanıtlaSil