sabahtan akşama.

 Bu sabah  sevgili Ceren'in Proje365 blogundaki Kendini DE Sevmek yazı serisini bir solukta okudum. Kendimin ona çok benzeyen huyları olduğunu gördüm ki muhtemelen ben onun ablası hatta annesi yaşında olabilirim . Yaşla alakalı değil tabi her an insan bir şeyler öğrenip ,uygulayabilir hayatında ve görüşünde değişiklik yapabilir ,ana tema aynı kalmak kaydıyla. Çünkü doğuştan gelen bazı huylar alışkanlıklar ,yüklenenler vardır ki değişmez, sanırsın değişti bir müddet sonra gerip bıraktığınız lastik gibi başladığı yere geri döner. Bu yıl fazlasıyla stresli geçti benim açımdan ki olumlu ve güzel şeyler bile stres kaynağı olabiliyor ,iyisi de fenası da vardı yaşadıklarımın , onun için bu yazı serisi bana harika geldi, düşünmemi sağladı hele o fazla konuşan içsesimi ne yapmam gerektiği ile ilgili konular özellikle benim içindi. 

İç sesimi dinleye dinleye ,epeydir ihmal ettiğim gözcü randevusuna gittim. Kalabalık yoktu yine de randevular sarktı, en sinirlendiğim şey. Göz numaralarım değişmemiş neyse ki .Asıl amacım tabi ki hem babam hem annemde sarı nokta hastalığı olunca acaba bende de var mıdır? endişesini gidermekti. Neyse ki şimdilik öyle bir şey görülmüyor, şükür.


Şimdi akşam olmak üzere ve ben pencereden gök yüzünün her saniye başka bir muhteşem renk skalasına dönüşünü hayranlıkla seyrediyorum. 

 

12 yorum:

  1. Selam ilişkiler için aynı yaşta olmamız şart değil. İnsan fikirleri, yaptıkları ile genç kalır. Ceren neredeyse kızımın yaşında belki biraz daha büyük ben onu yaptıklarını fikirlerini beyeniyorum. Her insandan bir fikir alabilir onunla iyi anlaşabiliriz. Ailenize geçmiş olsun. Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, Sadece C.yi severek okuyorum.

      Sil
  2. İnsanda değişmeyen yapıya mizaç deniyor gerçekten o değişmez sadece biraz terbiye ediliyor onu da çoğu kimse başaramıyor.. Bir ara mizaç derslerine gittim orada da katagorize edilmekten hoşlanmadığım için bıraktım. İnsan kendi kontrolunu sıkı tutmalı bu sağlık da olabilir ahlakta olabilir..
    Göz sağlığı çok önemli özellikle bizim gibi yoğun kullananlara, benimde sıkıntım var ama sarı nokta hastalığını ilk defa duydum internette bakayım bende bir belirti var mı.. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mizaçlar aynı olsa herkes robot gibi bir şey olurdu, farklı huylara sahibiz dediğiniz gibi terbiye etmek te bize kalıyor, toplumumuza, ailemize ,kurallara göre şekillenmeye çalışıyoruz işte.
      sarı nokta yı bende ilk babamdan dolayı duydum, onun ki kontrol altında fakat annemde başka bir türü imiş , enjeksiyon olmak zorunda kalıyor. Kontrol ettirmekte fayda var tabi göz muayenesi ihmal edilememeli. Sevgiler.

      Sil
  3. sarı nokta problematik bir konu gerçekten. sizde olmamasına sevindim, geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ara çok sık duyuyorum, endişelenmiştim:) teşekkür ederim, sevgiler.

      Sil
  4. Göz muayeninizin iyi sonuçlanmasına sevindim. :)
    Yakın zamanda benim göz muayenemde sarı nokta tespit edildi, vitamine başladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babamda vitamin kullanıyor , ilerlemesini engelledi. Annemin yaş cinsi imiş, o biraz daha ayrı bir tedavi istiyor. Geçmiş olsun.

      Sil
  5. Ayyy adımı görünce bir heyecanlandım :) Çok teşekkür ederim ve size iyi gelmesine çok sevindim! Bana da çok iyi geldi, daha çözemediğim çooook konu var ama yazmak iyi geliyor.. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende burayı kapatmak istiyorum bazen, nereye kadar yazıcam ki falan diyorum, elim gitmiyor kıyamıyorum yine de.
      Senin yazıların en severek takipte olduklarımdan, sevgiler..

      Sil
    2. Sakın kapatma :) Emir kipinde oldu heyecandan ama rica kipi <3 Yazmak da olmasa, şu dünyaya nasıl dayanacağız... İki satır kendi hayatımız dışındaki yaşamları, sanatı, düşünce yollarını okuyoruz, insana iyi geliyor okumak da yazmak da.. Sevgiler..

      Sil
  6. o iç ses konuşmasa daha iyi :)

    YanıtlaSil