sıradan..

 Yağmurlu günler, aralıksız yağıyor. Gözlükçüye gidip yeni yakın gözlüklerimi alamadım bir türlü. Bugün semt pazarı var oraya da gitmek eşimin işi, pazar işi onda. O getirecek ben pişirecek, işbölümü böyle. Oldum olası alışveriş için gezmeyi sevmem, alınacak neyse onu alıp gelmeye odaklanırım, o benim tersim sever dolaşmayı. Gerçi son zamanlarda pazara gidip geldiğinde genelde hesap kitap yapar oldu üç kişiyiz evde bin liradan aşağı gitmez oldu bir pazarda. Herkes kendi kendine dertleniyor, iki konuşuyor üçüncü de başka konuya geçiyor.  Bazen rastlıyorum bazı hesaplardan işte şu olay için şu markayı boykot ediyoruz şunu yapıyoruz bunu yapıyoruz, bir tane de rastlamadım ki hayat çok pahalı her şeye zam geldi, ulaşım daha yeni zamlandı falan hadi şunu sosyal medyada protesto edelim falan. Adam kendini bir Alışveriş Merkezinde bilmem kaçıncı kattan aşağı attı, borcum var,açım ,çocuklarıma bakamıyorum diye, ufacık bir haber oldu sadece. Bir zamanlar esnaf yazar kasa fırlatmıştı, kriz çıkmıştı, şimdi kendini atıyor insanlar ,vah vah!tüh tüh!  Yok.  Tabi bunda cezalandırma korkusu var, malum hemen kapınıza geliyorlar. Pustu herkes. Yıllar önce hatırlıyorum 2010 yıllarında benzin 5 TL olacak diye Nihat Sırdar'ın vardı öyle bir protesto çağrısı, dörtlüleri yakıyorlardı, korna çalıyorlardı falan. Ben de o yıllarda sabahları çocukları okula bırakıyordum , yolda giderken radyodan dinliyorduk, tabi ki sanırım dava açılmıştı hakkında. Öyle.. bizi korkuyla bastırdılar. Ama başka ülkeler için istediğinizi yapın, kendi dertlerimiz kendimize kalsın, mutsuz, neşesiz  dolaşıp duralım.

Hadi gününüz güzel geçsin.

bugünkü mod;çay-tv


4 yorum:

  1. Göstermelik protestoları seviyoruz ama gerçekten aşırı pahalı olan şeyleri almayı bırakmalıyız bence de.

    YanıtlaSil
  2. Sormayın. Paranın değeri hiç yok.
    Bu da babamın lafı idi. :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.
    Milletin yarısı kandırıldığı için sesi soluğu çıkmıyor, diğer yarısı da korkutulduğu için sesi soluğu çıkmıyor. Ama bu nereye kadar böyle devam edecek? Bu millet ne kadar sabırlı bir milletmiş! Oysa, hayatın her noktasında kimsenin kimseye tahammül gücü yok! Hemen her basit bir olayda millet birbirine saldırıyor. Milletin birbirine saldırdığı olayların yaratıcısı ve sebebi olan iktidara sesi soluğu çıkmıyor.

    Eskiden bir şehit haberi geldi mi, tüm Türkiye ayaklanırken, bu günlerde 12 şehit haberi karşısında millet suspus!.. İşte bu ülkeyi bu hale getirdiler. Millet geçim derdine düşmüş, enflasyon ve hayat pahalılığı karşısında erim erim eriyor. Bütün ses getirecek kanalları ellerine geçirdiği için, çaresiz kalan milleti; sesi soluğu çıkmayan ve halinden memnun bir millet gibi gösteriyor.

    Bize kim yardım edecek, bizi bu durumdan kim kurtaracak belli değil? Allah sonumuzu hayır eylesin ve mazlumların yar ve yardımcısı olsun.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil