Fırında Patatesli Pırasa

Sevgili ANNEANNENİN blogunda görüp aklıma yazmıştım.
Pırasaları bu sefer bu tarifle ,biraz da katkılarımla değerlendirdim. Çok leziz oldu. Patatesle pırasa birbirlerine yakıştılar.




*1 kilo pırasa halka halka doğranıp,çok az su ve biraz zeytinyağla haşlanır.
*2 adet patates iyice ezilip püre haline getirilir.
*1 yumurta ,
*1 kase kadar kaşar peyniri rendesi,tuz karabiber, biraz kırmızı biber ile birlikte
pırasa yumurta ve patatesler birbirine harmanlanır, yağlanmış cam tepside fırına verilir.
Hafta başı bugün ne pişireyim diyorsanız, kolay ve lezzetli.

Tavsiye olunur.

9 yorum:

  1. nefis olmuştur ellerine sağlık canım bende denemek istiyorum inşallah sizinki gibi olur
    sevgiler canımcım:))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş.Un kullanmamanız daha da güzel.Pırasayı ben soğan yerine kullanıyorum.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. misafir için güzel bir tarif .çocuklarda bu şekilde severek yiyebilirler ellerine emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Nefis görünüyor, deneyeceğim mutlaka, ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Çok emreka ettim lezzetini..
    İlk fırsatta deneyeceğim..
    Ellerine sağlık canım..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. selam canim ellerine saglik harika gözüküyor
    eminim tadi da öyle dir
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. görmedim daha önce çokta güzelmiş:)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Fatmacım umarım beğenirsin.

    Pembe kekik; evet unsuz .Pırasa soğan gibi kullanılabilir tabii iyi fikir.

    teşekkür ederim Şehrinaz.

    YanıtlaSil
  9. Hayat Cafe ,

    Elif, denemenizi tavsiye ederim.

    Leylacım teşekkür ederim.

    Aylincim bende ilk kez denedim.

    YanıtlaSil