Güllü Lokumlu Kurabiye

Lokumlara bayılırım,yumuşacık,tatlı ,mutlu eden bir tat.
Hele bir de kurabiyeye girince daha da güzel oldu. Sevgili Nurhan ablanın gününde tadına baktım,nefis bir şey.Deniyim bende dedim.O sade lokumdan yapmıştı benimkiler ''güllü'' olsun dedim,malum gül mevsimi geliyor.


Malzemeler;
*200 gr. tereyağ
* 1 paket krema,(her ikiside oda sıcaklığında)
*aldığı kadar un,
*lokum
 Hamurunda şeker yok.Krema,tereyağ ve un ile orta sertlikte bir hamur yapıp
20 dakika kadar dinlendiriyorsunuz.
Sonra pasta tabağı büyüklügünde yuvarlak açıp,8 e böldüğünüz hamurları içine lokumları yerleştirip,
sigara böreği gibi yuvarlıyorsunuz. 170 derecede pembeleşene kadar pişirip ,bolca pudra şekeri ile tatlandırıyoruz..
İşte bu kadar..

Günümüz lokum tadında olsun..Hem de güllü..
Bu tarifimi çay kahve bahane etkinliği için  Marifetanne ye gönderiyorum.Sevgilerimle beraber..

                                                              AFİYET OLSUN.

33 yorum:

  1. mis gibi gül kokulu kurabiyeler olmuş ellerine sağlık canım sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayılırım güllere,lokumdada ne güzel oluyorlar.Teşekkürler canım fatmacım.

      Sil
  2. denemedim ama görüntüye bayıldım canım.harika olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Bende yapmıştım bu kurabiyeden nefiss birşey oluyor gerçekten..
    Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  4. Canım ellerine sağlık görüntüsüyle bile muhteşem kurabiye tarifini aldım.bugün etkinlikte yorum sırasına göre yayınlayacağım yine beklerim.hayırlı akşamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanada etkinliğinde kolaylıklar diliyorum sevgili Elif Hatice.

      Sil
  5. Degisik bir lezzet,nefis görünüyor ellerinize saglık.Selamlar.

    YanıtlaSil
  6. Elinize saglik olsun ne zamandir aklimda bu tarif ama acaba nasil olur diyordum.
    Bakilirsa harika olmus gibi..
    Denemek sart oldu .
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hamuru şekersiz,iç malzemesi tatlı mı tatlı,güzel oldu.

      Sil
  7. harika bir kurabiye olmuş canım kesinlikle denicem afiyetler olsun:))

    YanıtlaSil
  8. Nefis görünüyorlar bayıldım eline sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. nefis olmuşlar,ellerine sağlık canım.afiyetler olsun...

    YanıtlaSil
  10. bu gun döktürmüşşün yinee..ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlemcem ay teşekkür ederim canım,yaptık işte bi şeyler:)Sevgiler..

      Sil
  11. Çok güzel görünüyor.Dışı sanki kıtır gibi,öyle mi?
    Ellerine sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır kıtır değil,yumuşak un kurabıyesi kıvamında diyeyim ben.Krema hamuru sertleştirmiyor galiba.Teşekkürler.

      Sil
  12. BENDE PEK SEVERİM GÜL KOKULU KURABİYEYİ..ELİNİZE SAGLIK.

    YanıtlaSil
  13. offf enfes bak bu kurabiyeyeyi her daim sevmişimdir. seninkide çok güzel görünüyor arkadaşım ellerine sağlık (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cafemuss,hoşgeldin sefa getirdin.Teşekkür ederim.

      Sil
  14. ellerine sağlıkkk sevgili mehtap enfes görünüyor

    YanıtlaSil
  15. Hep aklımda olan bir kurabiye, en kısa zamanda denemek isterim. Ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. göze hitap ediyor doğrusu, eminim tadı da nefistir, arşivime kaydedeyim, ellerine sağlık, teşekkürler:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kırmızı -beyaz oldu gerçekten.Sevgiler..

      Sil
  17. degisik bir fikirmis,ellerine saglik sevgilerle.

    YanıtlaSil
  18. ilk defa böyle bir tarif duyuyorum ama çook leziz görünüyor! eşe dosta, anneye göstermek lazımm :D ellerine sağlık.. :)

    bana da beklerim:
    edankb.blogspot.com

    YanıtlaSil