Kıymalı Börek




Çocuklar;
-anne bugün börek yapsana ,diyince hemen şipşak hazırladığım tepsi böreğim bu.
*5-6 adet yufka
ara harcı;
*2 yumurta
*1,5 su bardağı süt,
*1 su bardağı yağ(yarısı sıvı yağ,yarısı eritilmiş tereyağ)

Kat kat döşenen, araları yukarıdaki harçla ıslatılan yufkaların ortasına ,bol soğanlı, karabiberli, bazen kuş üzümlü kavrulmuş kıyma harcı konularak döşenen böreğimiz fırında bir güzel pişip,okuldan gelecek çocukları beklemeye başlıyor,yanında ayranla..
                                                  AFİYET OLSUN


20 yorum:

  1. Ellerıne saglık,çok güzel olmuş kıymanın kavrulma kokusu mutfağım akadar geldi.Yıyen miniklerede afıyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Hedencim sorma benim minikler oldu 15 lik.Zaman su misali akıp gidiyor.Çocuklar lafını terkedemedim:)Teşekkürler.

      Sil
  2. ohh mis . afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  3. ELLERİNE SAĞLIK CANIM
    :)
    MARİFETLİ ANNELER BÖYLEDİR CANIM
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay yapıyoruz bi şeyler işte;)teşekkür ederim.

      Sil
  4. sabah sabah canım istedi bak şimdi:)))
    ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handee gönderiyim sana da canım .Teşekkürler.

      Sil
  5. Gerçekten çok kolaymış, bayıldım.

    YanıtlaSil
  6. enfes, süper görünüyor, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. harika olmuş benimde ne zamandır aklımda üşeniyorum galiba:) ellerine sağlık sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Bazen şipşak yapılan lezzetler.Uğraşmalı lezzetlerden de nefis oluyor.Ellerine sağlık canım.
    Geşmiş olsun dileklerin için de ayrıca çokk teşekkür ediyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışma hayatından kalan bazı özellikler oluyor ister istemez,pratiğe kaçıyorum çoğu zaman.
      Benden de sevgiler Sevalcem.

      Sil
  9. ohh ne güzel afiyet olsun kuzularına..

    YanıtlaSil
  10. Bugünlerde fena kıymalı börek sayıklıyorum .Ellerine sağlık.Blogunuzu gezdim.Süper lezzetler var.Bende beklerim
    Sevgiler

    YanıtlaSil