Zeytinyağlı Pırasa

*1 kilo pırasa,
*2 adet havuç
*1 çorba kaşığı pirinç,
*1 kesme şeker,
*yarım çorba kaşığı kadar salça(tercihe bağlı,konulmayabilir.)
*2-3 çorba kaşığı zeytinyağ.

Pırasa her hafta aksatmadan pişirdiğim yemek.
Hem hafif hem sağlıklı.
Özellikle öğlen öğünlerinin kurtarıcısı..
Malum önümüz yaz,hafiflemek lazım..

(Gri bir İstanbul sabahı,korkunç fırtına ve sonrası yağmur sersem etti bizleri yine..)

                                                                    AFİYET OLSUN

18 yorum:

  1. eşim hariç çocuklarım ve ben severek yeriz :) bende çok sık yaparım ellerine emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bu erkekler bazen çocuklardan daha çok seçici oluyorlar galiba:)Teşekkürler..

      Sil
  2. Çok severim, portakal suyuyla pişiririm öyle de çok güzel oluyor. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifçim bilmiyordum bak portakal suyunu,bende deniyim,teşekkürler.

      Sil
  3. zeytinyağlılar herzaman favorimdir limon sıkıp sıkıp nasılda yenir
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende her zeytinyağlıya bol limon sıkıpta yerim:)

      Sil
  4. ben de yazın ramazanda hafif yemekler yapabileyim diye buzluğuma kaldırdım pırasaları: ) ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Hafif bir yemek ellerine sağlık çok severim.

    YanıtlaSil
  6. nefis görünüyor elinize sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
  7. baıyılırımm,ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık.Çok nefis göründü gözüme.Salçalısı da güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kırmızılı yemekleri daha çok seviyorum galiba:)

      Sil
  9. yummy. :))

    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil