fırında yayılan kurabiye aşkına

çok tatlıcı olmasam da canım kurabiye çekmiş,
tarif de kafama yatmış, malzemeler var,
sadece margarin kullanılmış ben tereyağla yaptım.

mis gibi koktu kokmasına
amanın bir de yayıldı bir de yayıldı
handiyse kurabiye yerine tepsiye döşeli kek oldu;
bende fırına yuvarlak girip dümdüz çıkan kurabiyemsi keki
bıçakla karelere böldüm ,
böylece  kurabiye tarifiyle
kek gibi yayılıp
börek gibi kesilen
tadı büsküvi gibi bir tarifim oldu.


Yazar mıyım yazmam , denersiniz falan:))
Ama tadı da çok güzel oldu yaa..
kıyır kıyır,
kesin fırın sıcaklığını ayarlayamadım ya da unu az geldi...

11 yorum:

  1. Aaaa benim kurabiyelerime benzemiş. Yeni evlendiğim zamanlarda ya böyle ya da taş kıvamında kurabiye yapıyordum ama senin gibi becerikli biri bile böyle yapabiliyorsa oluyo demek ki böyle şeyler:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Becerikli olmaya çalışıyorum diyeyim:) Ama herşeyi her zaman tam kıvamında yaparım, diyene asla inanmam:))

      Sil
  2. Bazen oluyor böyle minik aksikilkler diyeyim, ama tadı güzelmiş ya mühim olan o:))eline sağlık afiyet olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet valla müjde gidip yediler tadı güzeldi:))teşekkürler..

      Sil
  3. Sen sevdiysen sorun yok. Ben de harika bir armut tatlısı yaptım. Bugün yılbaşı kutlaması için yalnız kremaya sütü fazla kaçırmışım. Tam kupluk bir tatlı. İleri tarihlerde paylaşacağım. O zaman macerayı anlatırım. Mutlu senelere.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin , mutlu yıllar dilerim Safiye, güzel bir tatlı olmuştur, armut tatlılara yakışıyor..

      Sil
  4. Güldüm:))Benimde başıma geldi böyle bir olay o anım geldi gözümün önüne:)Fırına top top koyduğum kurabiyeler acaba oldu mu bir bakayım dedim ki kek gibi yayılmışlar dümdüz ova gibiydiler.Şaşırdım bir an acaba ben yanlışta mıyım top kurabiye değilde kekimsi bir şeymi yaptım diye kendimden şüpheye düşmüştüm bu kadar ayrı bir manzara ile karşılaşınca.Tadıysa dediğin gibi harikaydı kesip kesip servis yapmıştık.Sanırım unu az gelince böyle oluyor.Sevgilerimle eline sağlık canım önemli olan sevilip yenmesi zaten .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiçbir şey her zaman mükemmel olmuyor ki..

      Sil
  5. Gayet iyi görünüyorlar ama, sıkıntı yok gibi:)))

    YanıtlaSil