hayat size güzel

(Bazen sabahın 6 sında çığlık çığlık bağıran martılara
''şıiiiişt susar mısınız biraz ya hu'' diyesim geliyor..
Tamam biz uyandık okul hazırlığı da size n'oluyor ,
kanatlarınız var,
bir yerden bir yere gitmek size güzel İstanbul'da
niye erkenden kalkıp çırpınıyorsunuz gavg gavg gavg, diye)

gün aydın olsun...benim gibi biraz asabi hallerdeyseniz ve
zor yemeklerle uğraşamak istemiyorsanız
kolay bir tarif;
PAZILI YUMURTA;
*2 adet kurusoğan, iri iri doğranır,
*4 çorba kaşığı kadar zeytinyağ ile sararıncaya kadar kavrulur,
*1 demet pazı yaprakları yıkanıp, ince ince doğranır,
soğanlara katılır iyice kavrulur..

*4 adet yumurta,(kişi adedine göre) yumurta kırılır.
(Ben bir tanesini çırpıp pazılarla iyice karıştırdım, sonra pazılarda açtığım yuvalara
diğer yumurtaları kırdım.)

Sonra da afiyetle yiyelim,
Ağız tadıyla...

bunlar işte bizim karşı damın sahipleri gaavg gaavg lar.
 

11 yorum:

  1. Nefis görünüyor :)
    Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  2. Martıların çığlğklarını duyabildiğin bir yerde oturmak ne güzel. Severim ben o sesleri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen ben takıyormuyum neyim çok batıyor bana hele bi de kargalar da çoşmuşsa seyreyle cümbüşü dışarda...sevgiler..

      Sil
  3. Çok nefis gözüküyor, mutlaka deneyeceğim pazıyı çok severim....eline sağlık Mehtap'çığım, afiyet bal olsun.

    YanıtlaSil
  4. Dediğiniz gibi basit ama ne güzel bir yemek olmuştur.mPazı yerine başka yeşil sebzeler de kullanılabilir. Ellerinize sağlıık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum diğer yeşillik kavurmalarla yumurta en basit ve lezzetli yemek olabiliyor, teşekkürler İlhan bey.

      Sil
  5. Ahhh çok güldüm martılara siteminize :)) Martılara ben de çok kızıyorum bu ara. Halbuki deniz kıyısında da değiliz ki niye gelirler taa bizim oralara.
    Pazıyı biz de severiz. Genelde sarmasını yapar annem. Bense kavurmayı ve böyle sizin yaptığınız gibi yumurtalı yemeyi tercih ederim. Çok nefis görünüyor. Güzel oldu bu tarifinize rastlamak. Ellerinize sağlık.
    İyi haftalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aç bunlar yiyecek uğruna gelirler karaya da:) Sana da iyi haftalar olsun çocum.

      Sil