çörekotlu tuzlu kurabiye (atıştırmalık)


*100 gr tereyağ,
*1 çay bardağı zeytinyağ,
*3 su bardağı un,
*1 yumurta(akı hamura sarısı üzerine)
*2 tatlı kaşığı çörekotu,
*1 tatlı kaşığı mahlep,
*1 çorba kaşığı sirke,
*2 çay kaşığı tuz,
*2 çorba kaşığı toz şeker,
*1/2 pkt kabartma tozu,

Tüm malzemeler ile hamur yoğurulup, cevizden ufak parçalar halinde minik misket
kurabiyeler şekillendirilir.
Üzerine yumurta sarısı sürülüp orta ısılı fırında pişirilir.
 
 
her daim mutfakta bir kavanozda bu tip atıştırmalıkların olması , çayın yanına eşlik etmesi
açısından iyi oluyor..

Güzel günler....

12 yorum:

  1. hem kolay hem leziz severek yapıyorum =) elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Elinize sağlık nefisssss ;))

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. hem teşekkürler hem hoş geldin modaperest.

      Sil
  4. kıyır kıyır nefis görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kıyır kıyır olduğu doğrudur:)) sevgiler mutfağabuyrun.

      Sil
  5. Çok sevimli olmuşlar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, ben de bloğunuzu yeni farkedenlerdenim, sizi tanıdığıma memnun oldum. Tuzlu atıştırmalıklar her zaman kenarda bulunması gereken tariflerden bana göre. Elinize sağlık, teşekkürler bu güzel tarif için.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sizi instagramda takipteydim burada da buldum, hoşgeldiniz, teşekkürler..

      Sil