NADİDE HAYAT

 
Çağan Irmak'ın ''Nadide Hayat'' filmini hafta sonu için
tercihlerinizin arasına alabilirsiniz.
''Analı kızlı'' seans yapıp annemle birlikte izledik ,50 li yaşlarda dul kalana Nadide'nin
boşluğa düşüp kurstan kursa koşup ne yapacağını bilemediği hallerini;
En son diğer yaşıtları gibi umre ziyaretleri yapıp torununa bakmasına  tam da karar
verilmişken


Nadide uyanıyor ve

 yarım kalan rüyasının peşine takılıp kendi yolunu çizmeye ,
30 yıl önce kaldığı yerden devam ediyor.
Filmde what's up sahnesinde gülmekten gözümden yaş gelirken :))
Çağan Irmak yine finalde de hüzünlendirip ,gözlerimizi nemlendirmeyi,
bir iki damla yaş akıttırmayı ihmal etmemiş..
Çok güzel bir film , hem yaza hasret giderip, hem kendi yaşamınızdan
kesitler bulup, hem de Demet Akbağ ve Yetkin Dikinciler gibi
iki usta oyuncuyu zevkle  izlersiniz.

Güzel bir hafta sonu diliyorum,
rüyalarınızı unutmayın yaşınız 50 de olsa...


Not düşmek adına; Cinemaxımum Maltepe temizliğe dikkat etmeğe başlamış artık,
bilet fiyatları; 19,5 TL.

4 yorum:

  1. Teşekkürler tanıttığın için Mehtap'cığım, pek sinemaya gidemiyorum tembellik, üşengeçlik ama ençok da migrenimi tetikliyor, o ışıklar filan gözlerimi yoruyor:( ama yalan olmasın perşembe akşamı Star Wars'a gittim yani yukarıda Allah var:)))
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde gözler baya yoruluyor ama sinemada da film izlemek ayrı bir zevk işte, fırsat buldukça gidiyorum ..

      Sil
  2. Biz de annemle seyretik. Gitmeden önce anneme "lütfen filmden sonra ah işte hayatını başkaları için feda etmeyeceksin" diye söylenme ama dedim:)) Arada söyler çünkü:)
    Güzel bir filmdi, çok keyif aldım. Çağan Irmak'ı seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. genelde hep annelerle birlikte seyredilmiş bu film;) tam biz kadınlar için, özellikle bir erke tarafından yapılması takdire şayan..

      Sil