mutlu yıllaaarr..

 
31 Aralık 2015 ,
dışarıda kar yağıyor, İstanbul yeniyılı beyaz ve soğuk karşılıyor.
Çok şükür evimizdeyiz, sıcaktayız,
bol tarçınlı sahlepte bize eşlik ediyor. 
 
 
ve aklıma bir zamanlar bayramlarda, yeni yıllarda birbirimize
gönderdiğimiz, pekçok şeyde olduğu gibi artık değerini kaybeden, birer anı olarak
kalan kartpostallar geldi. Günler öncesinden kartpostalların
satıldığı tezgahlar kurulur,oradan çeşit çeşit kartlar alınır, arkalarına özenle kutlama
mesajları yazılır, dostlara ailelere gönderilirdi.
Nereden aklıma düştüyse.
Bu karlı İstanbul gecesinde
bu kartpostalda, postane yoluyla değil ama bu post vasıtasıyla,
  benden blog komşularıma gitsin;
Hepimize mutlu yıllar diliyor,
kocaman sevgiler gönderiyorum...
                                                   
 
 
 

 
 

16 yorum:

  1. O kartların ışıltılı güzelliğinin yerini soğuk sms ler aldı. Umutlu mutlu nice yıllara erişmeniz dileğiyle ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her dönemin kutlamaları kendine has oluyor, şimdi de sms dönemindeyiz, ama hatırlamak her zaman güzel, iyi yıllar..

      Sil
  2. Beni çok eskiye götürdün kartpostali görünce duygulandım valla ve yalan soyleyeyim sanırım teknolojiye kendimizi fazla kaptırmışız:( sana ve sevdiklerine de mutlu yıllar hepimize mutlu umutlu bir yıl olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ümmü şahin.Hem kartıma cevap verdiğin için hem de iyi dileklerin için...

      Sil
  3. Merhabalar.
    İstanbul'a kar yağdı. İstanbul'da karlı ve kar yağışlı bir 31 Aralık gecesi yaşamak, bence çok güzel. Sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yeni yıl dilerim.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet her yıl nasip olmuyor karlı bir yılbaşı, gerçi planlarımızı bozdu biraz bizim ama olsun çok güzel bir yılbaşıydı, bembeyaz..Selamlar Recep bey , mutlu bir yıl olsun.

      Sil
  4. Ne güzel kartpostallar vardı pullu pullu. Ben yollardım tanıdıklarıma. Bazılarını da kendime saklardım. Sakladıklarım ve bana gelenler hala duruyorlar.
    Kartpostal için teşekkür ediyorum, mutlu, sağlıklı ve keyifli bir yıl diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel saklamışsınız, hiç öyle huyum yoktur ama arasıra hatıraları
      karıştırmak ne de güzel olurdu.. Mutlu yıllar sezer eser perker..

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Merhaba Aslı Aslı , sana da mutlu yıllar..

      Sil
  6. Mutlu yıllar sağlıkla huzurla geçsin yeni yılın sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  7. Yeni yılınız kutlu olsun. Musmutlu senelere.
    Bu arada yeni keşfettim bloğunuzu ve hemen takibe aldım. İlginizi çekerse benim de şirin bir bloğum var beklerim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok memnun oldum, hoşgeldiniz. Mutlu yıllar dilerim, iadei ziyarete zevkle gelirim.

      Sil