surat etmeden çalışsak ne güzel olur

İçeri girip numaramızı alıyoruz, 650.Uzun geniş bir lobi bir tarafta gişeler,
tam karşılarında camekanlı yarı bürolarda tek çalışan müşteri temsilcileri, etrafta bekleyen
az sayıda müşteri ve bizim numara hemen yanıyor :650.
Gişeye yanaşıp derdimizi söylüyoruz kızcağız bizi karşı cenaba yönlendireceğini söyleyince,
mühim ve dolambaçlı bir işimiz var herhalde diyoruz. Numaranızı yönlendirdim
diyince karşı tarafa geçip beklemeye başlıyoruz.

ekranın içine gömülmüş, önünde açık bir dosya , kapısız cam bir bölümde oturan
''Bireysel Müşteri Asistanı'' hanım kızımızın masasının önündeki camekanda
bir numaratör var.
Ona doğru dönük kırmızı bekleme koltuklarında sadece ben ve Ömer
bekliyoruz, bekliyoruz hala bekliyoruz..
bizi görmemezlikten gelerek önündeki işe devam edince,dayanamayarak
 yanaşıp;
-İşiniz uzun mu, numarötere basacak mısınız?
-Ekranda yapmam gereken işim var , bitince çağaracağım,
Basıyor E2
ay bu bizim değil, arka taraftan bir bayan koştura koştura gelip oturuyor.
Tam da o sırada bitişik nizam cam bölmenin diğer tarafındaki hanım kız,
topuklularla yürümekte zorlana zorlana gelip masasına oturuyor,
ve numaratöre basıyor;
650 
hah tamam.
yanına geçip daha isteğimizi söylememizle çekmecesinden bir form çıkartıp
bunu doldurup gişeye gideceksiniz,demesi bir oluyor.
Daha formu anlamadan kızcağızın yüzünü bile seçemeden bizi gişeye yönlendiren
numarötör yönlendirmesini yapıyor ki aynı anda karşı gişe de bizim
650
yine yanıyor.
Meğerse sadece bir form almak için keyiflerini  beklediğimiz
camekanlı ''Bireysel Müşteri Asitanı''ndan Gişedeki 650 numaraya koşturuyoruz
ki biz gidene kadar orada da;
651 yanıyor da  yaşlı bir beyamca atik davranıp
yerini alıyor bile gişede..
Ayy biz bunların hızına yetişemeyeceğiz.
Mecburen bekliyoruz .
Neyseki suratsız ''Bireysel Müşteri Asistan'' larından sonra gişedeki hanımkızımız
bizim işlemimizi (sanırım karşı taraftaki ''Bireysel Müşteri Asistanlar'' nında işini)
güler yüzüyle tamamlıyor, gereken açıklamaları ayrıntısıyla yapıyor
''OGS'' mizin yenisini bize teslim edip bizi  Banka'dan uğurluyor.




6 yorum:

  1. Gülümsemesini bilmeyen dükkan açmasın demiş atalarımız. Gülümsemesini bilmeyen halkla ilişkilerde çalışmasın bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabul ediyorum insanlarla birebir çalışmak zor da gülümsemek de zor bir şey değil. Evet işe alınırken bunlara dikkat edilmeli.

      Sil
  2. Mehtap'çığım adamı zorla katil ederler:)))hakikaten anlattığın gibi, hastanesi, bankası, Allah hiçbir devlet dairesine düşürmesin:))))geçmiş olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın canım:)) neyse ömerin internetle arası iyi de çoğu işlemi dışarılardan yapıyoruz, ama hastane maceranı okumuştum senin haklısın devlet daireleri genetik bir şekilde hiç ilerleme göstermeden aynı şekilde aynı tip çalışanlarla devam ediyor varlığını sürdürmeye.

      Sil
  3. O suratsızlar çocuklarının öğretmeni olunca bizlere demediklerini bırakmadıkları gibi bir de ilgili yerlere şikayet ediyorlar. Kendilerine gelince burunlarından kıl aldırmıyorlar. Of ki ne of

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çocuklara hiç kıyamam hele..Onlara güzellikle davranacaksın ki geri dönüşümü güzellikle olsun, geleceğe yatırım...

      Sil