4-koleksiyon

 4. soru;  Koleksiyonu yaptığınız bir şey var mı?


Net cevap ;

Yok..

Bir zamanlar çok modaydı ya kelebek , oyuncak, pul , peçete, para, dergi vs. gibi koleksiyonlar  yapılırdı. Ben hiç biriktirmedim , bir şeyleri biriktirmeyi sevmiyorum, fazlalık geliyor bana. Huy meselesi sanırım. Yaşamımda çok fazla farklı evlere taşındığım, farklı yerlerde yaşadığım için belki biriktirme olayı bana uymadı. Genelde taşınırken çoğu şey bırakılır ya geride, belki de ondandır. 

Etrafımda da koleksiyon yapan kişi yok, bir tek ameliyatımı yapan ortopedi doktorumu gördüm koleksiyon yapan kişi olarak ; oyuncak arabalar biriktirmiş, muayenehanesinde raflarda sergilemişti, çok hoştu, rengarenk tosbağa araba, minibüs çeşit çeşit vosvos oyuncaklar. Doktor muayenehanesinde böyle bir birikim hastayı da rahatlatıyor bir yerde, iyi fikir bulmuş doktor koleksiyonunu işyerine getirmekle. Maddi durumum çok çok iyi olsaydı belki bir resim koleksiyonu yapardım bana pek havalı gelir değerli tablolarla dolu evler:) evet bunu isterdim..

 

6 yorum:

  1. Değil mi, parası olanın koleksiyonu da bir havalı oluyor. Araba falan mesela. :))
    Bizde çocukların resmini saklıyoruz. O da koleksiyon değerinde bir nevi.

    YanıtlaSil
  2. :) Ayyy resim koleksiyonu yapmayı da kim istemez ki ama değil mi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dünya üzerinde yapılmış o kadar hayal mahsülü ,gerçeğe yakın tablo var ki bir kaçına sahip olmak güzel olabilirdi.

      Sil
  3. maddiyat bu koleksiyon olayı ile doğrudan orantılı bence de ama heves de lazım ilgi duymak ve sahip olmakla gelen hafif keyif fazlasını da abes buluyorum ama bi ufak isteme gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle , ilgi ve bilgi şart koleksiyon olayında.

      Sil
  4. ya evet yaa şöyle amerikan filmlerindeki gibi evlerimiz olsa herkesin her şeyini saklardık ailelerimizdeki :)

    YanıtlaSil