8- Bu insan olmanızı sağlayan..

 8-Eylül ; Biri vardı değil mi "bu insan" olmanızı sağlayan kimdi o? 


 Ne birisi ayol ! iki kişi iki,  bir kişi ile ''bu insan'' olmanız mümkün değil.Ana ve baba. Belki teknoloji, bilim vs. ile tek kişiden de oluyordur ama yine de bir ikinci kişinin bir şeyleri de lazım.

Sevmediğim bir soru oldu. Neysek o dur, kimsenin şunu da ben değiştirdim,şunun şöyle olmasında benimde katkım var, diye böbürlenmeye hakkı yoktur ,bana göre. Ancak şartlar, yaşam şekli, bulunduğun yer ,bunlar bu günkü halimize yol açıyor olabilir. Kişilerin de etkisi olabilir ancak tamamen değil.

Geçtim..

6 yorum:

  1. pekiii :) şunu demek istiyor bu soru, çocukluğumuzda örneğin bizi etkileyen teyze hala amca olur ya, kitap okumamızı sağlar veya benzeri şeyler :)

    YanıtlaSil
  2. evet ben de pek sevemedim sanırım bu soruyu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. enderdir böyle şeyler,yani.birisi birisine çok etkili olacak.

      Sil
  3. :) Hahahah ilerde tek kişiyle olur mu ya pek sanmadım. Çok hak verdim size bende bu soruyu sevmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur valla, insanoğlu herşeye uğraşıyor.tabi sonu pek hayra alamet olmaz, sonuçta doğal bir düzen kurulmuş, çok da kurcalamamak lazım ayarları.

      Sil