Bu da benim kendime eylül sorum?

Eylül soruları bitti ama  bir ilave yapacak olursam;

Eylül'de sizi en çok ne meraklandırıp ,kafanızı meşgul etti?

Aşağıda fotoğrafta görülen çalışma.
Sitenin binalarına deprem sağlamlık tespiti çalışmaları yapıldı eylül ayı içerisinde. Sadece bir kaç site sakini ve yönetim istiyor diye.Hiç istemezdim işin gerçeği. Henüz sonuçlar belli değil. Binalar depreme dayanıklı çıkarsa sorun yok, depreme dayanıklı çıkmazsa nasıl bir plan yapacağız? Bile bile burada oturmaya devam mı edeceğiz? Yoksa uzun yıllardır hiç düşünmediğimiz ev değiştirme fikri masaya mı gelecek? Nasıl olacak bilmiyorum.


Ekim güzel geçsin, iyi haberler almak istiyorum..
Sizler içinde dileğim aynı sevgili okuyucu..

8 yorum:

  1. Bizim site de istemiş, belediyeden hem de. Hasarlı çıkarsa mütahitlerin eline düşeceğiz. Ev aramaktan çok sıkıldım, taşınmak bile o kadar zor gelmiyor da ev aramak çok kötü. Üstelik cânım siteyi de kim bilir ne hâle getirirler ..

    YanıtlaSil
  2. Belediyedense sıranız zor gelir, çok sıra varmış. Öyle diyorlar, bizimkiler ondan dolayı özel bir şirkete yaptırıyor. tedirgin edici bir süreç. Yaptırsan bir türlü yaptırmasan. Bir de öyle güvensiziz ki artık para için gibi geliyor , sonuçlara nasıl inanıcaz, sağlam deseler de çürük deseler de, bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  3. umarım iyi haberler alırsınız yani bina sağlamdır..

    YanıtlaSil
  4. Umuyorum ki depreme dayanıklı çıkar eviniz... Benim eylülde en çok aklımı karıştıran konu bu hafta nihayete erecek sanırım, o zaman bloga yazarım henüz gizli. :D

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar.
    Bu konuda çok haklısınız. İnşAllah sizi memnun ve mutlu edecek bir sonuç gelir. Aksi halde, durduk yere temin edemeyeceğiniz yüksek meblağlı bir maddiyata düçar kalmanız işten bile değil. Cenab-ı Hakk gönlünüze göre ve gönlünüzdekini versin inşAllah.
    Selam ve saygılarımla birlikte sağlıcakla ve esen kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hele bu zamanda ev almak da kiralamak da imkansızlaştı.bakalım görücez. teşekkür ederim.

      Sil