14- Hiç kimsenin duymadığı kitap..

 14-Eylül sorusu; Hiç kimsenin duymadığı kitaplar arasında en sevdiğiniz hangisidir?


Hiç kimsenin duymadığı kitap var mı? bilmiyorum . Sorunun soruluş şeklinde bir gariplik var. Böyle hiç kimsenin duymadığı kitap diye bir şey olur mu? Olmaz. Popüler olmayan, az bilinen kitaplar, yeni yazarların yeni kitapları olabilir.  Tabi usta yazarların az bilinen kitapları da olabilir mutlaka. Böyle en sevdiğiniz denilince aklıma ilk geleni yazarım. Belki daha başka da vardır ama ilk aklıma ;

Pearl S.Buck tarafından yazılan  ANA isimli roman (tık tık) geldi. Mesela  Gorki'nin Ana isimli romanı bilinir,  Pearl S. Buck'ın Ana isimli romanı pek duyulmamıştır.  Çok severek okuduğum bir roman ve yazardır kendisi. 

Bu da bu sorunun cevabı olsun.

4 yorum:

  1. Aaa ilk kez duydum gerçekten, bakacağım. :)

    YanıtlaSil
  2. İlginç soruymuş cidden. Bu kitabı duymadıydım, bakacağım, teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  3. Muhtemelen ve kesinlikle benim var :) Henüz okuma yapmadığım türler var misal ve o türlerin okuyucusu çok.

    Bahsettiğiniz yazardan da okuma yapmadım hiç, Ana isimli kitap gördüm ( ki muhtemelen bu kitaptır) ama göz alışkanlığı olmuş sadece.

    YanıtlaSil
  4. ivit güzel örnek, ana romanını yazmıştın ivit :)

    YanıtlaSil