22- Fobin var mı?

 22- Eylül soruları; Fobin var mı?



insandan başka bazı canlılara karşı fobim var :) haşerattır, kemirgendir hele ki köpektir ödüm patlar. Köpek gördüm mü yolumu değiştiririm. hele bir kaç tane bir arada ise yandım.  Köpeği olan arkadaşlarla dışarda görüşürüm, kedilere karşı daha iyiyim korkmam ama kucağıma falan da alamam. 

Ama benim için büyük gelişme geçen gün bir buluşmada bir köpecik de vardı. Ah ahh o gün baya uzun bir süre köpekle birlikte aynı ortamda korkmadan durabildim. Bunda köpeğin nezaketinin büyük payı var, bana koklamanın dışında hiç yanaşmadı, sadece arada bir gelip baktı baktı gitti. Havlamadı, patilerini kucağıma falan koymaya kalkmadı. Gayet seviyeli bir şekilde birarada uzun zaman geçirdik. Üstelik birbirimize alışmak zorundayız, daha karşılaşma olasılığımız garantı ve fazlaca. Böyle böyle alışacak olabilirim tamamen ona bağlı:)

2 yorum:

  1. minik köpekleri çok severim de büyüklerden çok korkarım hemen yol değiştiririm. keşke sokaklarda hiç olmasa kedi köpek :)

    YanıtlaSil
  2. Böyle seviyeli bir köpekle bende anlaşabilirdim. Uzaktan hepsini çok seviyorum ama temas etmek istemiyorum...

    YanıtlaSil