20- itirazım var..

 20-Eylül soruları; İyi ki itiraz ettim, dediğin konu var mı?


Böyle bir soru cümlesi bana, iyi ki itiraz ettim, benden çıktı, ne halleri varsa görsünler, babında sorulmuş gibi geldi.
Ya da;
İyi ki itiraz ettim bak konu sayemde halledildi, şeklinde verilecek bir cevabın sorusu da olabilir.
İş ve ev hayatında olmuştur mutlaka itirazlarım, olacaktır da.Sevgili beyime de çok itirazlarım olur, genelde birden karar verir, ben biraz daha düşünmesini sağlarım itirazlarımla:)
En son şöyle bir şey oldu yaşadığım aile içi,örnek olarak yazıp konuyu kapatayım;
Evladıma kiralık ev bakıyoruz bu aralar. Bir ev bulmuş gençler. Çok çok beğenmişler. Gelin bakın ,dediler. Gittik baktık. Ev sıfır fakat ankastre yok, fırın, ocak, davlumbaz üçlüsü yok. Çocuklar ona razı, taktırırız ,kiradan düşeriz hadi dediler . Lakin ev sahibi ben karışmam, siz yaparsınız, giderken de sökün isterseniz deyince , tabii ki itirazım yükseldi, nasıl evin demirbaşı ile ilgili ben karışmam diyebilir ki bir ev sahibi. İtiraz lehimize neticelenmeyince ,daha başka evler de vardır diyerek konuyu kapattık. Evladımın biraz aklı kaldı evin muhiti itibari ile ,ulaşım kolaylığı ile ilgili ama iki gün sonra baktık kiralık ilanı olmuş, satılık ilanı. Kararsız bir ev sahibi imiş, iyi ki olmamış dedik. 
Not; Ankastresi olmayan,yeri bildiğiniz boş bırakılmış, doğalgaz saati takılmamış evin kira olarak istenilen miktarı otuzbin TL idi. Burada not olsum ,bakalım kiralık ev kaça tutulacak?

5 yorum:

  1. Merhabalar.
    Çocuklarınızın kiralık ev bakma ve ev arayış çabaları sonunda beğendikleri ancak eksikleri olan evin ev sahibinin tutum ve davranışı hiç affedilir gibi değil. İşte böyle ev sahiplerini azdıran bu sisteme lanetler yağdırıyorum. Adamın tuzu kuru, yıllar öncesinde olsaydı, daha siz demeden kendiliğinden evin eksiklerini tamamlar öyle kiraya çıkartırdı evini.

    Otuz bin TL kira ne demek ya! Kafayı yememek elde değil. Ülkeyi bu hale getirenlere lanetler yağdırmamak elde değil. Gerçekten çok üzüldüm. Aynı konunun değişik bir olayına da ben şahidim. Ankara Sincan'da ikinci katta asansörsüz, 30 yıllık binada 750 TL. ile kirada oturmakta olan bir tanıdığımın ev kirası üst üste 1.500-2.000-3.000 TL. ya yükseltildi. Şimdi de ev sahibi evi satacağım size 15 gün müsaade deyip kiracıyı evden çıkarıyor. Düşünebiliyor musunuz? Tanıdığım Ankara'da düşük kiralı ev bulamadı. 20 bin TL. ya nakliye ile Sincan'dan Kaman/Kırşehir'e taşınacak. İlçede bulduğu dairenin kirası 5 bin TL. Eşi (erkek) de felçli 8 yıldır yatalak. Emekli devlet memuru, maaşı ise 10 bin TL. Şu anda Sincan'da en düşük ev kirası 10 bin TL. Bu adam emekli maaşı olan 10 bin TL. yı kiraya verse, maaşı bitti, bir ay ne ile geçinecek?

    İşte ülkenin hali bu!
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiralık ev bulma İstanbul'da büyük sorun. Ev sahipleri artık birde CV lerini istiyor, sanki işe alacaklar kiracıların. Kredibilitelerini araştırıyorlar, neler neler. Yanı bakalım neler göreceğiz daha. Ülkenin hali gittikçe kötüleşiyor.
      teşekkürler.

      Sil
  2. Kiralık ev ülkenin kanayan yarası resmen... Bakalım kaça tutulacak. Bu demirbaşla ilgili durum İstanbul'da çok yaşanıyor. Banane ben almam kiracı alsın, kombi yok diyorsun, takın giderken sökün diyor. Şaka gibiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ,gençlerin ev alması bir zamanlar konut kredileri ile falan mümkündü, şimdi imkansız gibi. Bakalım düzelir inşallah .

      Sil
  3. otuz bin mi o eve yuh valla :)

    YanıtlaSil