10-başkalarınca okunmak?

 10-Eylül sorusu; Blogunuzun başkaları tarafından okunduğunu bilmek, size nasıl duygular yüklüyor? 

Heyecan verici. Bir kaç yıl önce yıllar öncesinden eski bir arkadaşımın blogumu bulup okuduğunu öğrendiğimde çok şaşırmış, çok mutlu olmuştum. Nasıl bulduğunu hala merak ederim? Sormadım?Burası saklandığım bir yer değil aslında, adım sanım gerçek ama kendi arkadaş çevremde bahsetmediğim , bahsetmek istemediğim bir yer. Bunun sebebi de etki altında kalmadan yazabilmek sanırım. İlk yazmaya başladığım deneme babındaki blogumuda  sayarsam bu ikinci blog. Önceleri mutfakta vakit çok fazla geçirdiğim için yemek tarifleri, pişirdiklerimi falan paylaşıyordum. O dönem çok popülerdi yemek blogları. Buluşmalar, çekilişler, tarifleşmeler , reklam verenlerin etkinlikleri falan çok hareketliydi blog mahalleleri. O zamanlar da sadece eşim ve çocuklarıma bahsettiğim bir mecra idi. Sonra herkes instagrama kaçtı, çoğu kapattı, bizler hala devam ediyoruz.  İyi ki devam ediyoruz. Bir kişi bile okuyup yorum yapıyor olsa mutlu oluyorum. Burası mola yerim, seviyorum yazı yazıyor olmayı. Okunmasını daha da çok seviyorum. 

12 yorum:

  1. Eskiden dediğiniz gibi daha hareketli idi bloglar. Giden gitsin; kalan sağlar bizimdir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz bize yeteriz:) Umarım kapamaya kalkmaz google blogları.

      Sil
  2. İnstagram burasının yerini tutmuyor, iyi ki yazıyoruz , iyi ki birbirimizi bulduk buralarda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum, zaten instagramın da tadı kaçtı eskisi gibi değil.

      Sil
  3. yorumlaşmak çok tatlı ve heyecanlııı :)

    YanıtlaSil
  4. Bende bulundum. Gerçi ben, afbuyurun salaklık yapıp sosyal medyada paylaştım blogu. Sözde kimse bilmiyor. Sözde içimde kalanları yazıyorum ya, o okuyan kişi, birin üstüne bin katıp başkasına anlattı. Böyle olay acayip bir hal almıştı. Sonra soğudum zaten. Bu kadar aram bu yüzden. Eskisi gibi yazamıyorum. Çünkü o birileri okuyor biliyorum.
    Başka bir blog açmayı bile düşündüm. Açtım hatta. Ama oraya yazamadım. Burası yıllarımı verdiğim bir yer. Bırakıp gidemedim.
    Laf lafı açtı denir ya, anlattım rahatladım biraz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyi bir hatıra olmamış, ama kimse için yazmaktan vazgeçme bence .
      Mehtap

      Sil
  5. İnstagram kullanıyorum ama orası o kadar yapay ki... Buranın gerçekliği, sıcaklığı, samimiyeti asla yok. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Foto paylaşılan bir mecra idi, ne hale geldi instagram

      Sil
  6. Eşim birkaç sene önce "blog alemini gerçek sanıyorsun, halbuki hepsi yapay insanlar" dedikten sonra hırs yapıp tüm sevdiğim bloggerlarla yüzyüze tanışıp hepsinin de çok tatlı insanlar olduklarını, dahası sanaldan gerçeğe hiçbir ayrım da yapmadığımızı keşfettim ben :) Vardır mutlaka burada da olmadığı kişiyi oynayan ama benim keyifle okuduğum sevdiğim herkes gayet olduğu gibi çıktı. O nedenle sosyal medyanın hiçbirini kullanmasam da burayı bırakmıyorum. Sen de çok severek okuduğum bir blogsun, samimi ve insani bulduğum için okuyorum sanırım :)

    YanıtlaSil