30- Nihayet..

 30-Eylül soruları; En son dinlediğin podcast nedir?


Böylece bir challenge sonuna geldik. Son soru;

Hiç podcast dinlemiyorum. Bir kaç denemem oldu o da nasıl bir şey diye, çok methi geçince bu yeni mecranın. Baktım şöyle, yine pek çok kişi hemen bu alana kaymış, özellikle ünlüler. Ünsüzler de var. Ama bu tür içerik yayınları bana göre değil. Dinlemeyi seven biri olsam da podcast dinleyemedim, hoşlanmadım. Ama görme ve yazma imkanı kısıtlı olanlar için ya da o an fırsatı olmayanlar için şahane bir olay.


Hoşça kal Eylül...

6 yorum:

  1. Ben de birkaç girişimde bulundum ama olmadı, ilgimi çekecek içerikler ile karşılaşmamak yüzünden sanırım

    YanıtlaSil
  2. Ben de ısınamadım. Bir ara sadece Momentos'u dinliyordum. Genellikle yürüyüş yaparken kulaklıkla dinliyorlar. Bir iş yaparken belki zevkle dinlenebilir ama sadece dinlemek için biraz sıkıcı geliyor bana.

    YanıtlaSil
  3. Bende ne olduğunu şimdi öğrendim:)

    YanıtlaSil
  4. Aynı fikirdeyim, ben de dinleyemiyorum.

    YanıtlaSil
  5. eveey podcast ler çok popüler :)

    YanıtlaSil
  6. :) Bende dinlemedim ama ben denemedim de. Çok yorum geldi yazıma bir deneyeyim bakayım.

    YanıtlaSil