(meydanokuma18) seri olsun ..

evet bugün yaratıcı gününüz,blogun için bir seri başlat.
Bu yazı ilki olsun, elinden geldiğince her ay devam ettirmeye çalışabilirsin mesela.

Bu konuyu öngörüp, aylar öncesinden bir seri başlatmışım ben. İkinci bir seri şu an için aklımda var ,lakin daha sonraki zamanlara kısmetse.
Epey zamandır,hem özel yaşamım hem de güncel olaylarla ilgili notlar tutuyordum. Şahsi olaylar bana kalsın ,hepimizi ilgilendiren günlük haber programlarında, sosyal medyada ,gündemde yer işgal eden konuları, aylık haber özetleri halinde yazmaya başladım;
Okumak isterseniz, geçtiğimiz aylarda neler olmuş,hatırlamak isterseniz;

Ekim ayı haber özetleri  burada (tık tık)
Kasım ayı haber özetleri burada (tık tık)
Aralık ayı haber özetleri burada (tık tık)
Ocak ayı haber özetleri burada (tık tık)

 Seri  yazı dizisi ,amacıyla başlamamıştım, lakin seri halini almış ,dört ay olmuş bile.Şubat ayı da hazır ama, bu konu ayın 18. gününe geldiği için yayınlamadım. Her gün yeni bir havadis oluyor malum memlekette.
Haberler birikiyor. Ayın son günü de geçsin ,serinin beşincisi de yayınlanır umarım.
Evet, bu sabah bir kahve ikramı ile herkese iyi bir hafta diliyorum.
Güzel başlangıçlar, aydınlık yollar olsun tüm okuyan ve yazanlara..
https://pudrasekerim.blogspot.com/2019/02/ocak-2019-haber-ozetleri.html


28 yorum:

  1. Bu seriyi seviyorum,hem hatırlatma oluyor,hem kaçırdıklarımı öğrenme :)

    YanıtlaSil
  2. Kahvenin kokusu geldi, hemen kendime bi kahve söyledim bile ;)) Seri hayırlı olsun, devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Ben o kahveyi alayım hemen☕️ Eline sağlık. Ayrıca bu seriyi de çok beğendim. Geçmişe genel bir bakış sunuyor. 👍

    YanıtlaSil
  4. çok iyiy düşünmüşsünüz hergün heyecanlı bir haber oluyor memlekette zaten...güzel bir hafta olsun inşallah...sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. İspanyol seçkisi adından İspanyol kitap, film vs yorumluyor olacağım. İlginizi çekebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farklı kültürleri tanımak iyidir, takip ederiz tabi.

      Sil
  6. Aylık özetler..güzel fikir :) memleket gündemi gün be gün değişebilme özelliğine sahip olduğundan baya hareketli geçecektir bu yayın dizisi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle ,oldukça uzun uzun yazılar oluyor.

      Sil
  7. Kahve canım çekti :) .. Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  8. eveeet sen haber özetçimizsiiin yaa bi dolu şeyi senden duyuyom kiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel, yararlı oluyor demek:)) sevgiler.

      Sil
  9. ben serini beşincisinide istiyorum tık tık :)) bu arada siteme bi ara uğradiğınızda bilgisayardan girerken üst sağ tarafta mobilden girişler için yazıların altına gelen bir "anket" var lütfen onu cevaplar mısınız benim için çok önemli

    YanıtlaSil
  10. Fikir çok güzel, blogda seri takip etmeyi sevdiğim birşey..

    YanıtlaSil
  11. Haberler güzel bir seri bence de. Toplu olarak bakıyordum sende, gayet güzel oluyor ♥

    YanıtlaSil
  12. Kahve bahane yazı sahaneydi.
    Ellerine sağlık pek güzel olmuş.

    YanıtlaSil