Bir Aşk İki Hayat

Bergüzar Korel ve Engin Akyürek'in oynadıkları, Bir Aşk İki Hayat filmi, bu cuma günü sinema salonlarında gösterilmeye başlandı.
Filmin konusu ,tabii ki  isminde de belirtildiği üzere 'aşk'.Sevgililer günü ertesi için harika bir aşk filmi.Aşk olayı tamam, fakat iki hayat olayı ,filmin enteresan yanını oluşturuyordu;

Umut (Engin Akyürek) köpeği oskar ile birlikte yaşayan bir sinema yönetmeni.
Bir akşam köpeğini dışarı gezdirmeye çıkarması gerektiği andan itibaren olaylar  gelişmeye başlıyor. Köpeği sayesinde Deniz(Bergüzar Korel) ile yolları kesişiyor.Ancak filmin sürprizi burada karşımıza çıkıyor. Umut'un köpeği gezdirmeye çıkarmaması üzerine de farklı bir yolda gelişmelerin nasıl olup, Deniz ile nasıl karşılaşacağı ikinci bir hayat olarak ,izleyiciye sunuluyor. Film boyunca, olayları ,Umut ve Deniz'in hikayesini, iki farklı yönden gelişmelerle izlemeye devam ediyorsunuz.
Konu ile ilgili fazla ipucu vermeyeceğim.Yalnız Engin Akyürek ve Bergüzar Korel birbirine sinema çifti olarak, çok yakışmışlar.
Filmin konusunu, ilerleyişini, Umut ve Deniz'in keşkeler ve iyikilerle değişebilen hayat hikayelerini çok beğendim.
Kaderin ,rastlantılarla ya da seçimlerimizle ,farklı şekillerde işleyebileceği düşüncesiyle ilgili bu filmin, bir benzerini yıllar öncede izlemiştim (Slıdıng Doors -1998 yapımı) Ama Bir Aşk İki Hayat filmi çok dokunaklı bir aşk hikayesini içerisinde barındırıyor. Duygusal bir film,konusunda her tür sevgi barındıran olayları ile hafta sonu sinemaya gitmeyi düşünenlere, güzel bir aşk hikayesi filmi olarak ,tavsiye ederim..

8 yorum:

  1. ya çok yakışıklı adam ya, günümüz sinema ve dizi oyuncularından benim fiziksel olarak en beğendiğim oyuncu Engin Akyürek
    Bergüzar Korel'i de tarz olarak çok beğenirim, çok naif çok doğal bir imaj çiziyor
    aslında yarın bu filme gidebilirim hafta sonu romantizmi olur

    YanıtlaSil
  2. Engin Akyürek varsa olay bitmiştir.Bugune kadar izlediğim filimleri ve dizileri hep güzeldi.
    Bu güzel tavsiye için teşekkürler canim ❤

    YanıtlaSil
  3. Farklı bir şey düşünülmüş demek bu filmde. Ne güzel. Böyle farklı hikaye işleyişler benim de hoşuma gider. İzlemek nasip olur inşaallah. Sağolasın Mehtap, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. ay oyuncular şirinmiiş olabileeer :)

    YanıtlaSil
  5. Aşk kısmı çok önemli değil de iki hayat hikayesi güzelse izlenebilir... kararsız kaldım

    YanıtlaSil
  6. izlemediğim bir film daha.buralarda okuyup izleyemeyince en azında haa duymuştum diyorum artık:)

    YanıtlaSil
  7. Yorumundan sonra merak ettim doğrusu.

    YanıtlaSil
  8. Muhakkak izleriz tanıtım için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil