(meydanokuma12)👗🛍 moda deyince kadıköy aklıma gelir..


Yaşasın meşhur moda blogger'ı!! gibi hissedebilirsin bugün kendini.Kullanmaktan asla vazgeçemediğin , bittikçe yenisini aldığın şeylerini yaz da bilgilenelim.

Yine hiç çalışmadığım bir yerden bir konu ile karşınıza geldim. Moda bloggerlarının meşhurları sanırım genelde instagram ve youtube gibi sosyal mecralarda bolca mevcut.Keşke onları izleseydim azıcık kopya çekerdim.
Bu benim olamayacağım bir alan çünkü.
Moda bana yakışandır ,derim, makyajla da çok aram yoktur. Çalışırken biraz daha fazla makyaja düşkündüm ,hala severim ama pek ağır makyajı sevmem.
      Soruda bahsi geçen, kullanmaktan vazgeçmediğim bir kaç makyaj ürünü var tabii ki;
Bir tanesi siyah rımel, bir diğeri pudra, bir diğeri koyu gri renkli göz kalemi.
Şimdiki zamanda makyaj malzemeleri konusunda sonsuz seçenek ,sonsuz çeşit ve marka var gibi geliyor bana, lakin ben  aynı markaları tercih ederim. Memnun kaldığım markadan ,vazgeçmem kolay olmaz.
 Tabi makyaj yaptıktan sonra da iyi bir temizleyici lazım, o da kesinlikle acıbadem sütüdür. Hani şu yeşil kapaklı tombul beyaz şişeler, evde eksik olmaz.
Makyaj yapılmışsa, akşam mutlaka temizlenmelidir.
Temiz cilt ,sağlıklı cilde giden yoldur,
diyerek, meşhur moda blogger'ı olarak öğüdümü de veriyor ,
bugünkü yazıma, son noktayı koyuyorum.



(Görüntü;giphy.com)


20 yorum:

  1. ben de sizin gibi belli markalardan vazgeçemiyorum..o tombul beyaz yeşil kapaklıdan bende de vardır her daim..şu alf e çok gülerdik biz ailecek...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alf benimde severek izlediğim bir sitcom diziydi😁
      Ama o yeşil kapaklidan iyi cilt temizleyicisi yok bence.

      Sil
  2. ne güzel moda bloğu olduk

    YanıtlaSil
  3. Temiz cilt sağlıklı cilttir yorumuna destek çıkıyorum

    YanıtlaSil
  4. Makyaj her zaman sevmem bende sadece özel günlerde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tercih meselesi işte, bazıları çok sever

      Sil
  5. makyaj malzemesi alıp alıp hiç kullanmadan eskitiyorum bende..

    YanıtlaSil
  6. Başlığa bayıldım:) Ben de öyleyim:)

    YanıtlaSil
  7. kesinlikle temiz cilt en sağlıklı cilttir
    katılıyorum

    YanıtlaSil
  8. İyi valla siz de benim gibi bu konuda fazla masraf cikarmiyorsunuz.
    O zaman makyaj malzemesi için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi bir de işin ekonomi boyutu var, bedava değil sonuçta modayı takip etmek:)

      Sil
  9. Benim makyaj anlayışım da aşağı yukarı böyle. Bir göz kalemi, bir pudra. O da ayda yılda birkaç kez.😊

    YanıtlaSil
  10. moda tabisideeee. kadıköy ve modaaaa en güzel yaşancak yeri yaaaaa yeditepeli şehrimizin hihihi :)

    YanıtlaSil