(meydanokuma9) garip huylar meselesi?

hakkında 5 garip şeyi söyle de bilelim, ne kadar arızasın?

garip huylar hem de bir değil beş tane.
bende yok ,mükemmelim ben, demiyorum tabi ,ama yok öyle garip
takıntılı,batıllı huylarım.
-canımcım sence benim takıntılı huyum var mı? garip falan.
-...!!__
-Bu günkü soru o , blog konusu yani..
-sabahları huysuzsun,😠
-off o sayılmaz, yok demekki..

geçelim bu soruyu ,kocama göre de yokmuş.Tarafsız olayım diye başka görüşlere de başvurdum görüldüğü üzere.
ilerleyelim arka sorulara.
herşey normal burada.
bir çay için gelmişken.
arızalık bir şey yok, gelsin diğer gün soruları..

14 yorum:

  1. ha ha çok iyiyimiş.ben okurken bugünki yazıları kendimi yokladım baya bişey çıktı:))

    YanıtlaSil
  2. Kocan yok dediyse yoktur:)))

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel, darısı başıma. 💝

    YanıtlaSil
  4. O zaman size bir temiz raporu veriyoruz :)

    YanıtlaSil
  5. Kocan onay verdiyse tamamdir ❤🤗

    YanıtlaSil
  6. İtinayla garip huy tespti reddedilir :)

    YanıtlaSil
  7. Sabahları huysuz olmayan yok ki

    YanıtlaSil
  8. arıza bulamayan blogger :))

    YanıtlaSil
  9. herkesleri okudumda benimde var tabi öyle böyle huylarım da ben onlara alışmışım garip gelmiyor bana, anladım.Garip huylar kendime göre normal olmuş😅

    YanıtlaSil
  10. Esler genelde objektif bakarlar.
    Ne güzel.

    YanıtlaSil
  11. ahahah :) herkes bir yanındakine sormuş :) Ben de aynısını yaptım, sonraki muhabbet "hımm demek garip buluyorsun o huyumu" mevzusuna kadar geldi :))

    YanıtlaSil
  12. Bize normal gelen karşıdakine garip gelebiliyor :))

    YanıtlaSil
  13. hahahhaaaa :)))
    Tamam bugünü geçtik o zaman :)

    YanıtlaSil
  14. Benim mutlaka vardir ama hemen düsününce insanin aklina gelmiyor 😃

    YanıtlaSil