(meydan okuma 23) neler yapıyorsunuz?

Neler yapıyorum yazısı hazırlıyoruz.Maddeler için benim bir yazıma bakabilirsiniz ,demiş Ezgi..

günlerdir hafta sonu kar yağacak duyuruları kulaklarımızı doldurdu.Oysa kuşların bile havalanamadığı sislerle kaplıydı, göz gözü görmüyordu buralar.
Dedikleri doğru çıktı bu sabah bembeyaz tüller gibi şehri örten buğular çoktan uçup gitmişler, şehri yine yağmurlu, kasvetli , koyu gri bulutlar kaplamıştı.
İşte böyle bir şubat cumartesi günü ne yapıyormuşum?

Hafta sonu tatil dolayısıyla çocuklar gelmiş, onlara sabah erken kalkıp hamur mayalayıp, pişi kızartıyormuşum. O sırada çay tatlı tatlı demini almakla meşgulmüş.

Mutfakta kanalları dolaşarak bulduğum en cızırtısız radyo kanalında Yalın
''ah olmaz ah olmaz, sensiz olmaz sensiz olmaz...'' diye güzelinden bir şarkı söylüyormuş.
What'sApp gruplarda dolaşan bu resimdeki deveyi bulmaya çalışıp bulamayınca sinir oluyorum. Neden mi? Çünkü genç gözler görüyormuş bu deve resmini.
Aman ya hu ! azıcık ipucu verseydiniz hemen bulurdum. Neyse kızcem sağolsun  gördü de bulduk😄

 
Hava yağmurlu da olsa sahilde biraz yürüyüş yaptık,
 demek istesem de ,
''yapsak ne iyi olurmuş'' diye düşünmekle kalıp, yürüdüğüm günlerden bir fotoğraf paylaşmışım. Onun yerine de;
 
Nobel Ödüllü yazarları okumaya devam etmişim. İkinci kitap olarak Amerikalı kadın yazar Pearl Buck(1892-1973) ANA isimli romanına başladım.Etkileyici,akıcı ve sade  bir anlatımı var hikayenin.
Cuma akşamı izleyemediğim KIZIM dizisini kayıttan izlemişim.

Cüneyt Özdemir'in YouTube kanalında en son videosunu seyretmişim.Sanırım
abone olup, her çekimini severek izlediğim, tek youtube kanalı Cüneyt Özdemir'in kanalı.

Sade kahvelerimizi de içmeyi ihmal etmemişiz.
Akşam bizim çocuklar anneannelerine mayonez salatası siparişi vermişler. Annem mayonezi kendisi yapar, salatası da çok leziz olur. Yemeğe annemlere gideceğiz. Hafta sonu çocuklar gelince ,evin havası daha bir şenlikli oluyor.

Onun dışında bu aralar,ufak tefek uğraşlara gayet sakin geçiyor günlerim,
bunun için çok çok şükrediyorum.
Rutin bir hayat ,bazen en mutlu hayat oluyor.
Şubat ayının 23 ünden , soğuk bir cumartesi gününden ,gönülden selamlar
gönderiyorum okuyanlara..




14 yorum:

  1. Çok güzel bir meydan okuma yazısı olmuş, tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  2. Bir yaştan sonra rutinin bozulması hayra delalet değil, onun için ben de rutin hayatımdan memnun oluyorum :) Hele evde çocuklar varsa hava sopukmuş, karanlıkmış hiç değmez insana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gereksiz bir heyecan olmasın valla, böyle ıyi.

      Sil
  3. Gerçekten de bazen rutin bir hayat, çok rahat ve mutlu bir hayat oluyor. Yalnız, kahve harika görünüyor. Gel de iç beni diyor. ☕️

    YanıtlaSil
  4. Valahi ben de deveyi göremedim:)))

    YanıtlaSil
  5. Hımmm, ben de anlamlandıramadım, deve bulmak için miymiş oo :). Ben de bakıp bulmaya çalışayım :).

    YanıtlaSil
  6. Ben buldum galiba ama çok net gözükmüyordu değil mi ? Atla maymunun oradaki mi ?

    YanıtlaSil
  7. Herşey bir tarafa çoktandır da canım istiyordu...o pişi...içim eridi resmen :)) Elinize sağlık, çok güzel bir hafta sonu olmuş :)

    YanıtlaSil