(MEYDAN OKUMA28) - S O N-

Bugün meydan okumanın son günü, neler oldu,koca bir ay nasıl geçti,meydan okuma nasıldı ,merak ettim.

Yirmisekiz gün geçti ve her gün bir yazı yazdık.
Yazılarımı ,genel olarak günlük yazdım ,önceden hazırlamaya yetişemedim.Belki bir iki tanesini olabilir.
 Bazı günler of! yine yazı yazıcaz,
bazı günler' aman ne güzel bugün yazı yazıcaz',
bazı günler 'bu nasıl konu',
bazı günler 'bu ne zor konu',
diye diye ,bir ay geçmiş.Geriye bakınca, göz açıp kapayana kadar çabuk geçmiş.
Böyle bir etkinlikle blog mahallesine hareketli bir ay geçirten, daha çok okuyup daha çok yazmamıza vesile olan ,
sevgili EZGİ 'ye , kucak dolusu sevgiler gönderiyorum.


25 yorum:

  1. Bir ay ne çabuk geçti. 😊

    YanıtlaSil
  2. Bu yazılar sayesinde herkes birbirini daha iyi tanıdı sanki çok güzel bir ay oldu

    YanıtlaSil
  3. :)) bitti mi ya hergün birbirimizi ziyaret ediyorduk ne güzel bu bahaneyle..sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ,bakalım bu hızla devam edebilecek miyiz?

      Sil
  4. Güzel bir şubat ayı geçirdik, ne mutlu bize.. Sizi tanımak güzeldi :)

    YanıtlaSil
  5. çolak şubatı bitirdik ve baharın ilk ayına başlıyoruz..harika geçsin inşallah hepimiz için...meydan okumaya emeği geçen herkse kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum ben de....

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar.
    Blog sayfalarını okuma listesinden takip ederken "MEYDAN OKUMA" diye başlıklar gördüm ama, o zaman pek müsait olmadığım için anlayamadım. Şimdi sizin bu meydan okumanın son günü olan 28 Şubat tarihli paylaşımınızı okuyunca biraz anladım. Bu meydan okuma işini de bir blogcu arkadaş proğramladı herhalde, MİMİ gibi bir şey öyle değil mi? Acaba doğru anlamış mıyım?
    Çok güzel değişik bir paylaşım tarzı olmuş. Kaleminize ve emeğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mim gibi. Hergün hepimiz aynı konuda paylaşımlar yaptık Recep bey.

      Sil
  7. Harika bir aydı , her gün merakla bekledik yeni yazılarınızı

    YanıtlaSil
  8. Güzel bir aydı tekrarı olur inşallah.

    YanıtlaSil
  9. Çok hızlı geçti ama hepimizin kalbinde ayrı bir yer edindi bu meydan okuma.. :)

    YanıtlaSil
  10. Ömürde bu kadar hızlı geçiyor başarılarınızın devamını dilerim saygılar.

    YanıtlaSil
  11. Meydan Okuma yazı dizimi okumak için sizleri blogumda ağırlamaktan şeref duyacağım.

    YanıtlaSil