(meydanokuma6) 🎶en sevilen müzik parçaları..

Bugün liste günü.Şöyle bir düşün ve tekrar tekrar dinlemekten vazgeçmekten 7 şarkılık bir liste hazırla?

Bir zamanlar plakçı/kasetçi dükkanları hemen her çarşının olmazsa olmazı idi.
Bu dükkanlarda ünlü ünsüz bir çok şarkıcının kaset ve plakları satılırdı. Bunun dışında kendi hazırladığınız ,sevdiğiniz şarkılar listesini de bu plakçı dükkanlarında boş kasetlere doldurtur, kendi beğeninize göre kendi kasetinizi hazırlatır, dinlerdiniz.
Hey gidi hey!
Bu liste işi bana bir zamanlar doldurulan karışık kasetleri hatırlattı.
Tam anlamıyla karışık bir liste hazırladım.
Tangodan türküye, yabancıdan Türkçe'ye işte benim 7 şarkılık
en sevdiğim şarkılardan(bazıları) oluşan listem;

*🎼 Bu Sabah Yağmur Var İstanbul'da (sahiden de yağıyor bu sabah)
   (Mazfar-Fuat-Özkan)
* 🎼Zalım
  (Ceylan Ertem)
*🎼Alta Gracıa
 (Oscar Harrıs)
*🎼 Evvelim Sen Oldun
 (Neşet Ertaş)
*🎼Sevdim Bir Genç Kadını
 (Esin Engin)
*🎼Unuturum Elbet
(Rafet El Roman-Derya)
ve assolistim
*🎼🎼Beklenen Şarkı
(Zeki Müren)

Kulaklarımız müzik sesi ile dolsun bu gün..
Çünkü müzik mutluluk kaynaklarındandır..

18 yorum:

  1. Assolist şarkını bende çok fena severim... Ay bu yağmurlu sabahta ne iyi geldi..
    Gözlerinin içine başka hayal girmesin.....

    YanıtlaSil
  2. evvelim sen oldun gerçek bir baş yapıt..hepsi çok güzel tercihler..bayıldım..benim listeme baktın mı? :)

    YanıtlaSil
  3. seeeeeevdiiiiim biir geeeeen ç kadınıııı şeklinde dolaşırım artık ben

    YanıtlaSil
  4. Bu sabah da tam yağmur var İstanbul'da :)

    YanıtlaSil
  5. Liste güzel :)
    Ah o günler...yeni eski birsürü parça hazırlardım, sayıyı unuttum ama hepsi bir kasete sığmazdı da aralarından seçmem gerekirdi :)

    YanıtlaSil
  6. Çukur ile zalım baya popüler oldu , en azından ben öyle tanıdım.Tüm karışık kasetciler bu vesileyle ortaya çıkacak bu mim vesilesi ile..:)

    YanıtlaSil
  7. Rafetin sesi bi harika, eskiden çok dinlerdim, çok farklı ve yanık bi sesi var..unuturum elbet parçasını dinlememiştim,bu da güzelmiş,hem de düetli,vav be,liste güzelmiş ama elinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
  8. Bu sabah bizim buralarda yağmurlu trakya da

    YanıtlaSil
  9. Plaklar evet...
    Teşekkürler ne güzel hatırlattınız o günleri.
    Ancak artık kasetler yaygın olup,seçtiğimiz şarkıları plakçılarda doldurulunca,plaklarda nostaljı olmaya başlamıştı bizim genç kızlığımızda.

    o günlerde "Dilek taşı" Gülden Karaböcek pek meşhurdu...mesela
    Ayyy...yaşlanıyorum galiba..

    Düşündümde kızlarıma kaset doldururduk dediğim de çok zor anlamışlardı beni.

    YanıtlaSil
  10. Ya ne güzel liste; Zeki Müren ve Neşet Ertaş özellikle dinlemeyi sevdiğim isimler :).

    YanıtlaSil
  11. Evet ben de öyle dedim, bugün karışık kaset dolduruyoruz, ah nasıl güzel oldu.
    Uzun zamandır dinlemediğim şarkıları anımsadım, dinledim.
    Senin listene de bayıldım, severim hepsini :)

    YanıtlaSil
  12. Harika bir liste olmuş. Zevklerimiz çok yakın. Hepsi benim de en sevdiklerimden. 💕

    YanıtlaSil
  13. Wowww hepsi çok güzel Annemlerde de kocaman bir CD lik vardır :)

    YanıtlaSil
  14. Ahh Neşet Ertaş. Hemen açıp dinliyorum, hemen ❤

    YanıtlaSil
  15. Ceylan Ertem' in Zalım yorumunu çok beğeniyorum ben de..

    YanıtlaSil
  16. "Sevdim bir genç kadını" bak ne zamandır dinlemiyordum, iyi ki aklıma getirdin.
    Hemen açayım hatta şimdi ♥

    YanıtlaSil
  17. Sevdigim eski sarkilar var listede 😊

    YanıtlaSil