(meydanokuma7)💌 hasret tükenmez gibi..

en çok neyi özlüyorsun bu hayatta? hiç düşündün mü?

gün içinde ,anlık çeşitli şeylere özlem duyabilirsin.
 Kış ise; ah yaz gelse, yaz ise ;ah kış gelse gibi.
Trafikten bunalıp, şöyle kumsalda yalınayak yürüsem gibi.
Kaybettiğin sevdiklerinin aklına gelip, yüreğinin özlemle kavrulması gibi.
Şehirden kaçıp, köyüme ,özüme dönsem gibi.
Uzun süredir rejim yapıyorsan ,şöyle bir tabak mantıyı doya doya yemek gibi.
Çeşitli zamanlarda ,haleti ruhiyeye göre farklı özlemler doğabilir insanın içine.
ama;
hepsini geçiyorum, şu yaşadığım an ve son yıllarda ben ,en çok;
okumak için evden ayrılıp, başka yerlerde yaşayan  çocuklarımı özlüyorum.
özlem kelimesi ,benim için ,sadece onlara duyduğum özlemi ifade ediyor.
başka özlemini duyduğum hiç bir şey yok..
bunun için şükretmeliyim.
çünkü özlem acı verebilir,
her gün kalbinizi burabilir,
anı kaçırmanıza sebep olabilir.

özlemlerinizin son bulduğu günler dilerim.

37 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. e tabi, o da güzel bir duygu yerine göre:)

      Sil
  2. Özlem hep böyle olsun.. Okumaya giden çocuklarımızı özleyelim yalnızca, geleceklerini, göreceğimizi bilerek de teselli bulalım..

    YanıtlaSil
  3. Allah bebişlerinle birlikte güzel bir ömür nasip etsin Mehtapcım :) Yeryüzünde özlediğim bir şey yok ama Kur'an'da anlatılan cenneti çok özlüyorum sanırsam. Şimdi içimden bunu yazmak geldi :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebişler kocaman ama yine de çocuk gibi görüyoruz galiba:) Sevgiler..

      Sil
  4. Bizimkiler daha gitmediler ama küçüklük fotoğraflarına bakıp o hallerini özlüyorum şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çabucak büyüyorlar,nasıl geçiyor zaman anlaşılır gibi değil.

      Sil
  5. En kısa zamanda mezuniyetlerini görmek nasip olur inşallah. Sonra yine hep beraber, özlemsiz günler ❤️

    YanıtlaSil
  6. Bencil oluyum biraz bazen kendini özlüyor insan

    YanıtlaSil
  7. Tatlı özlemler dışında olmasın özlemlerimiz :)

    YanıtlaSil
  8. Anı kaçırmamak dileğiyle güzel günler hepimize.

    YanıtlaSil
  9. kesinlikle ,sonunda gerçekleşecek özlemler olsun yeter ki.

    YanıtlaSil
  10. İnsan bazı şeyleri kaybedince özlüyor galiba..Umarım hiç özlem duymazsınız hayatınız boyunca :)

    YanıtlaSil
  11. Özlemlerimiz güzel şeylere olsun.

    YanıtlaSil
  12. Konuyla çok alakasız olacak ama sitemde tek soruluk bir anket paylaştım ana sayfada sağ tarafta hemen. Fikirlerinize önem veriyorum lütfen cevaplar mısınız? Siteme profil resmime tıklayıp ulaşabilirsiniz şimdiden teşekkür ederim ^_^

    YanıtlaSil
  13. Mezuniyet gününüzün bir an evvel hayırlısyla gelmesi duası ile ❤

    YanıtlaSil
  14. ayy yaa kıyamam yaa amaaa.

    YanıtlaSil
  15. O uzaktaki çocuklardan biri olarak, ben de çok özlüyorum bizimkileri...
    Hayat işte, bitsin inşallah özlem dolu günler.

    YanıtlaSil
  16. Hayırlısıyla mezun olup kendi yollarında başarılı olduklarını da görürsün inşallah♥

    YanıtlaSil
  17. Cocuklarim okuldayken bile özlüyorum ben 😊

    YanıtlaSil