bugün ilk günüm..


yok canım işte falan değil, emeklilikte de değil, blog da hiç değil.

 Ezgi 'nin  28 günlük meydan okumasına katılmaya karar verdim,onda ilk günüm. Sağolsun her güne bir ödev biçmiş, yazı ödevi ,varım dedim başladım

🎈*İlk gün bir giriş yazısı yazılacak ,bu meydan okumaya neden dahil olunduğu ile ilgili.🎈
** Diğer soru ve konuları şöyle bir gözden geçirdim, incelemeden, üstün körü.
Her yazdığımdan bir sonraki sürpriz olsun kendime.Zor gelirse sonrakinden devam ederim belki de her soruyu yaparım. Yazılarımı her zamanki gibi bazen içimden geldiği şekilde bazen ayarlamalar, kurgular,planlamalarla yazabilirim.
Genelde her gün yazı yazmak için kullandığım 6 dakika kuralı ile de yazabilirim ki en sevdiğim şekildir kendisi.Yeşim Cimcöz'ün Yazarak Hafifleyin kitabından edindim bu alışkanlık haline gelmekte olan yazı şeklini. Bir kelime ile başlıyorsunuz iç dökme halini alabiliyor bazen, bazen hayallere kadar uzanıyor.
🎂neden dahil oldum, tek sebep her gün ,blog için bir yazı yazmak.
    bu kadar...
hadi bakalım, yağmurlu mu yağmurlu ,ıpsılak İstanbul sabahından günaydın,
çaylar gelsin...

40 yorum:

  1. bence de güzel oldu bu meydan okuma bloglar eski günlerine döner diye umut ediyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Her gün yazı yazma fikri çok cazip gerçekten :)

    YanıtlaSil
  3. Günaydın☀️
    Güzel bir meydan okuma. Sonunda ben de yazmaya karar verdim✍🏻

    YanıtlaSil
  4. ortak paydamız hep aynı ne güzel hepiimiz yazmak istiyoruz :) okundukça da yazarız bence

    YanıtlaSil
  5. hadi bakalım :) merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  6. Günaydın canım ♥

    Bu meydan okumayı keyifle yapıp keyifle okuyacağım sizleri ;)

    YanıtlaSil
  7. Kervana katılan çalışkanlardansın demek. Hadi kolay gelsin o zaman 👍😊🤚

    YanıtlaSil
  8. Kolay gelsin ,eğleneceğimizi düşünüuyor ben de katılıyorum.

    YanıtlaSil
  9. Güzel bir etkinlikmiş, 28 gün boyunca fire vermeden devam edersiniz inşaallah... Selam ve Dua ile ... :)

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel bol bol yazalım okuyalım yorumlayalım, bu hareketlilik şimdiden çok hoşuma gitti :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ortalık oldukça hareketlendi.Sagolsun Ezgi

      Sil
  11. keyifli meydan okumalar... sevgiler... ♥

    YanıtlaSil
  12. sayfanızı yeni keşfettim ve yazılarınızı çok beğendimm.. 😊 benim de sayfam var profil resmime tıklayıp ulaşabilirsiniz 😊

    YanıtlaSil
  13. Keyifle geçsin..
    İstanbul'a çok selam :)

    YanıtlaSil
  14. Takipteyim, umarım sürekli olur. Yani Şubat, Mart, Nisan ..... devam edip gider.

    YanıtlaSil
  15. 6 dakika kuralını merak ettim ben de, bir bakmalı.. O zaman hepimize hayırlı olsunn :)

    YanıtlaSil
  16. Bahsettiğin kitabı ben de merakla almıştım, ama henüz okunmamış olarak rafta yatıyor. Bahaneyle çıkarayım da bir bakayım :) Güzel bir meydan okuma :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yöntemler anlatan bir kitap, tavsiye ederim.

      Sil
  17. kolay gelsiiin. yağmurdan kıştan da pıktık yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neyse Şubat güneşli geldi azıck içimiz açıldı.

      Sil
  18. 28 günlük meydan okuma etkinliğini ilk kez duydum sizden. Eğlenceli bir etkinliğe benziyor. Takipteyiz bakalım neler çıkacak merakla bekliyoruz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde meraklıyız devam edecek mi , diye.

      Sil
  19. Biraz geriden takip edebiliyorum, herkese yetismek zor 😅

    YanıtlaSil