(meydanokuma27) Moralin bozuksa?

Bazı günler enerjin düşük uyanırsın ya da bir şey olur modun düşer.
Ne yaparsın toplanırsın? Var mı sihirli bir kaç önerin?



htttp://pudrasekerim.blogspot.com.tr
Şöyle güzel bir manzaralı yerde gezmek, biraz hava alıp ,sıcak bir çay içmek
ne iyi gelir. Haleti ruhiyemi tam anlamıyla toparlar. Moralimi bozan düşünceler uçar gider.
https://pudrasekerim.blogspot.com.tr
Evden çıkmak bile istemeyecek kadar içim sıkılmışsa,  o zaman müzik dinlemek iyi bir ilaç kadar etkilidir.

Yine de geçmezse içinizin sıkıntısı, o zaman bekleyin, etrafınıza falan çatıp eften püften şeyler için olay yaratmayın.Ne yapın biliyor musunuz, verin kendinizi uykuya, bol bol uyuyun.Kendinizi kapatın biraz, bakmayın telefona ,bilgisayara,tv ekranına.
Ertesi gün bir şeyciğiniz kalmaz.
Yeter ki gelip geçici şeylerden olsun dertlenip, moralinizin bozulması.

33 yorum:

  1. Evet evet, gelip geçici olsun hepimizin düşen enerji sebepleri..
    Uyku da en etkili ilaç tabii :)
    Ah ben çok severim bu şarkıyı, dinleyeyim hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şarkı modumuzu yükseltsin diye ekledim:)

      Sil
  2. Ben bir de alışveriş ekliyorum listeye :)) Ama en güzeli herkesten uzak olup, sizin de yazdığınız gibi uyuyup geçmesini beklemek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alışveriş ancak moralliysem yapıyorum ben.Yoksa olur olmaz şeyler alıp dönme ya da hayat pahalılığı şikayeti ile daha da somurtma olasılığım ortaya çıkıyor😅

      Sil
  3. Ne güzel manzara o. Böyle deniz gören yerde, bende de dert tasa kalmaz herhalde. Yeter ki sağlık olsun🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağlıklı olmak en büyük moral kaynağımız.

      Sil
  4. güzel tavsiyeler bence ...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. hah işte ben uyurum, uyanınca iyi kalkıyorum

    YanıtlaSil
  6. keyfimiz yoksa, modumuz düşükse hanımla dört bira alıp youtube'dan şarkı dinliyoruz. birbirimize şarkı armağan ediyoruz. bazen ben şarkı söylüyorum. keyfimiz gıcır oluyor. ha bir de eski günlerin komikliklerini anıyoruz. anılarınızı sık sık konuşun diyor uzmanlar. beynin arkasına atıla atıla bir süre sonra unutuluyormuş. yazık ama. niye yaşandı onca güzel günler değil mi?
    daha ne olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat arkadaşıyla dertleşme, olmazsa olmaz zaten.anıları yad etmek de iyi bir fikir, hatırlamak tekrar o duygulara dönmek güzel.

      Sil
  7. enerji ve mod düşüklüğüne,şöyle manzaralı bir yerde demlenmiş güzel bi çay iyi giderdi bence de..🙂 canım çey çekti,şimdi çay içmeye gidiyom,elinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
  8. Güzel tavsiyeler. Havalar artık güzelleşiyor ve bol bol gezilesi vakitler geliyor. Kitap kurdundan gezmek kurduna dönüşen biri olaraktan bu yazın suyunu çıkarmayı planlıyorum ben de hadi inşaallah ;) Sevgiler Mehtapcımm ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi bakalım, gezi yazıları okuyacağız bol bol demek.

      Sil
  9. haklısın sımsıcacık çay insanı mutlu etmeye yetiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hele ki havalar soğuksa sıcak çay bire bir.

      Sil
  10. En güzeli uyumak. Evet evet tak kulaklığı sevdiğin muzik eşliğinde uyu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikisi bir arada olsun diyorsunuz,ninni gibi:)

      Sil
  11. En iyi ipuçları yazmissin sende
    Uykuda iyi gelir,uyuyabilenler için tabii ki.
    Ben boyle durumda hic uyuyamam.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, Değerli Blog Arkadaşım; İnsana Davet sitesinde "Blog Keşif Etkinliği ve Önemli Duyuru" başlıklı yazımızda size de yer verdik. Hemde önemli bir duyuru içeriyor... Bakmak isterseniz beklerim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum Furkan.
      Siteni yoruma kapattığın için sana buradan hayırlı teskereler dileğimi gönderiyorum. Selamlar.

      Sil
  13. Güzel manzara ve sıcacık çay harika bir öneri, benim moralim bozuk olunca maalesef dışarı çıkacak gücü de bulamıyorum ama sıcak banyo benim de çözümüm...sihirli değnek gibi geliyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suyun dayanılmaz gücü öyle bir şey işte.

      Sil
  14. merhaba, enerjimiz düşük olduğunda insanın kendi kabuğuna çekilip arınması en sağlıklı olanıdır :)) bloğunuzu yeni keşfettim sevgiler...

    YanıtlaSil