(meydanokuma16)📋en sevdiğim 📺dizi listesi

yine bir liste günü, herhangi bir konuda 10 maddelik bir liste hazırla.Artık konu sana kalmış.

neyse 16. güne geldik.bu günkü de yine benim için zor bir konu.Genel olarak pazarda alınacaklar listesinden başka bir liste hazırlamışlığım yok. Alışkanlık edinememişim liste işini.
Ne yazayım ne yazayım derken TV'de tekrarı yayınlanan diziyi görünce, bu sezon seyrettiğim Türk televizyon dizilerini listeleyim bari ,dedim.

Seyrettiğim Türk dizilerden bir numarası;
1. KADIN dizisi,
Baştan beri beğenerek izlediğim bir dizi.Daha önce de (bknz:yazım burada) paylaşımlarım olmuştu.Ne yazık ki, son üç bölümde heyecanını yitirdi, kendini tekrarlayıp uzatmaları oynuyor,belli ki finale yaklaşmış bir hali var.

2.YASAK ELMA dizisi,
Dizi gerek ilk başlarda reytinglerde pek iyi bir yer edinememiş olmasına hatta final yapacağı söylentilerine inat , entrikalı, aşklı, ihanetli ,gizemli bölümlerle sezona tam gaz devam ediyor.

3.GÜLPERİ dizisi,
Sanırım sadece Nurgül Yeşilçay için izliyorum.

4.KIZIM dizisi,
Beren Gökyıldız hangi dizide oynadıysa severek izledim. Baba kız ilişkisi üzerine bir diziyi tabii ki kaçıramam.

5.ÇOCUKLAR DUYMASIN dizisi,
Eskiden kalma bir alışkanlık.

6.JET SOSYETE dizisi,
Gülmek için Gülse Birsel'den daha iyi bir seçenek yok bence.

7.ÇARPIŞMA dizisi,
Güçlü oyuncularla polisiye severek izlenir tabii ki.

8.BİZİM HİKAYE dizisi,
Eğlenceli ,komik bir dizi.

Bunlarda yeni başladıklarım;

9.VURGUN dizisi,
Daha konu tam oturmadı ama sevdiğim oyuncular olunca başladık seyretmeye.

10.TEK YÜREK dizisi

  Seyrettiğim tek TRT dizisi. Gerçek bir olaydan esinlenilmiş. TRT dizilerine şöyle bir bakınca epeydir seyretmediğim pek çok ünlünün, TRT dizilerinde boy gösterdiklerini gördüm. Aslında ödediğimiz faturalarda ki TRT payları ile bizimde katkıda bulunduğumuz TRT ,oldukça iddialı dizilerle boy göstermekte lakin elimiz yinede TRT kanallarına pek gitmez oldu.Aslında bir zamanlar hemen hemen ,tek seyrettiğimiz kanaldı kendisi.Hey gidi günler..

İşte böyle, liste olayına da bir çentik atarak bu günü kapatalım.

19 yorum:

  1. Şu kızım dizisini izlemeyin de final yapsın nolursunuz ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğlence olsun diye seyrettiğim dizilerden özellikle çocuk yıldızının hayranıyım:)

      Sil
  2. Ooo kolay gelsin .Her güne bir dizi :))

    YanıtlaSil
  3. Kadın"izliyorum
    Ancak çocuk üzerinden dramalar beni cok yoruyor.
    Bitse bu sezon iyi olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende iki bölümdür arada bakar oldum. bence de bitsin.

      Sil
  4. Listedekiler sadece Kadın, Yasak Elma, Gülperi'yi başından beri izliyorum. Vurgun yeni başladı ve baktım ama pek ısınamadım. Kadın dediğin gibi artık tekrara düştü, zaten orijinal Japon hikaye 13 bölümde filan bitmiş diye hatırlıyorum, onda Sarp'ın hortlatılması filan yokmuş.:)))bence de yakında final yapsa iyi olur. Bir dizi çok uzamamalı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle 2. sezona uzayan cıvıtıyor konuları:)

      Sil
  5. ben sadece istanbullu gelini izliyorum...senin listende olanlardan takip ettiğim bir dizi yok...arada sadece jet sosyete denk gelirse o da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbullu Gelin'in çok takipçisi var ben baştan izlemeyince seyredemedim bir daha.

      Sil
  6. yerli dizileri pek izlemiyom maalsef..hiçbiri hoşuma gitmiyo,çünkü çoğu yapmacık gelyo bana..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim sevdiklerim var, alışkanlık yapıyor bir de :))

      Sil
  7. arasıra eşim açarsa çocuklar duymasın dışında hiç birini izlemiyorum.çoğunlukla dram ve ben boğuluyorum...

    YanıtlaSil
  8. Kadın ve Kızım benim favorilerim. Keşke daha fazla komedi olsa ekranlarda. Jet sosyete dışında yok maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jet Sosyete benimde gülmek için favori dizim:)

      Sil
  9. Diziler cidden alışkanlık yapıyor. Ben de İstanbullu Gelin'de takılı kaldım. Cumaları iple çekiyorum😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, çok hayranı olan bir dizi.Benim kapasite dolmuş artık, onu alamadım:)

      Sil
  10. Değişik liste olmuş :) Kadını biliyorum ben annem izlerken alıştım. Ama dediğin gibi sonlara geliyor artık.

    YanıtlaSil