(meydanokuma13) instagram 🌄🌄


Bugün görsel zevk günü, bakmaya doyamadığın instagram hesapları ile tanıştır bizi..


instagram hesabımda takip ettiğim tüm hesapları beğenerek izliyorum, hepsini tek tek yazamayacağım.Özellikle blogger arkadaşları takip etmeye çalışıyorum.
Tek sevmediğim üst üste onlarca hikaye paylaşanlar ve aynı gün yaptığı şey ile ilgili alt alta birden çok paylaşım yapanlar.İnstagram bunu önlemek için tek kerede çoklu paylaşım imkanı getirdi de rahatladık😃
Kendim fotoğraf çekmeyi sevdiğim gibi, şehir manzarası paylaşan instagramcıları, farklı ülkelerde yaşayıp oralardan resimler yükleyen instagramcıları, güzel yemek tarifleri veren instagramcıları, bir de faydalı paylaşımlar yapan , bilgilendiren ,sağlıkçı instagramcıları çok severim.
mesela ; @prof.dr.yesimerbil gibi (Hashımoto konusunda bilgilendiriyor)
              @saglikliyasiyoruzcom  gibi...
İnstagram günlük yaşantımızda bakmadan geçmediğimiz bir alan haline geldi.
İlk başlarda baya zaman geçiriyordum, bağımlı hale gelmemek için bıraktım. (tıpkı candy crush gibi😄)Bak bak dur , nereye kadar. Blog gibisi yok, diyorum, okumaya yazmaya doyamadığım bloguma  dönüyor, bugünkü yazımı da burada sonlandırıyorum.😍 


baharı özleyenlere,instagramdan , benden, bir ilkbahar resmi


19 yorum:

  1. İlkbaharı özledik gerçekten de.
    Cok güzel bir fotoğraf, emeğimize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sene kış uzun sürecek gibi.Teşekkürler.

      Sil
  2. Düşüncenize katılıyorum. Bir günde 4-5 paylaşım fazla oluyor gerçekten. İnstagramda da çok güzel sayfalar var, beğenerek izliyorum.

    YanıtlaSil
  3. İnstagramda fazla dağılmamaya çalışıyorum, çünkü dediğin gibi girdiğim zaman çıkamıyorum :)
    Ama bugün bir sürü yeni kişi keşfettim, sonum hayrola diyorum ;)

    YanıtlaSil
  4. ben blogları burdan takip ediyorum,instagramda burası gibi olmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hepimiz açtık ama öyle yada böyle bir instagram hesabı:)

      Sil
  5. blog gibisi yok tabiki de google plus kapandıktan sonra bloggera hikaye ve durum paylaşma özelliği gelirse hiç şaşırmam :D

    YanıtlaSil
  6. Instagram cidden çok vakit alıyor, ben de blog okumayı daha çok seviyorum :))

    YanıtlaSil
  7. Güzel hesaplarmış ama foto daha güzel

    YanıtlaSil
  8. BAHARI ÖZLEMEYEN BİZDEN DEĞİLDİR :))

    YanıtlaSil
  9. hımms blogçular dışında bakmıyom instaya :)

    YanıtlaSil