gün aydın..


Bu gün dünyayı istediğin bir renge  boya 
Rengarenk batan günü al karşına 
Bir renk de kendinden kat
Çocuklar gibi saf ,temiz ve berrak
Kapat gözlerini bir hikaye yarat
Vazgeçme hissedilir biraz da sıcaklığını kat
Kalbindeki elleri bırakma sıkıca tut
Çünkü varlıktır sevgiye en güzel kanıt 
Yalnızlığın saltanatını sür, sür ama 
Birikmiş sevginden herkese bir parça ver
Bir tebrik,bir arama bin umuttur insana 
Mutlu yıllar , mutlu yıllar sana.
                                       Can Yücel. 

5 yorum:

  1. Ne güzelmiş bu şiiri daha önce hiç görmemiştim. Mutlu yıllar size de. ❤️

    YanıtlaSil
  2. Güzel şeyler olacak, biz güzel baktıkça çiçekler açacak kelebekler uçuşacak...

    YanıtlaSil
  3. Harika! :) Mutlu yıllar diliyorum Mehtap.

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar.
    Can Yücel'in bu güzel dizelerini birkaç kez okudum. Çünkü şiirler öyle bir okumayla kalınacak bir edebi eser değil, en az on kez okumak gerekiyormuş. Ben demiyorum, uzmanlar diyor.

    Şair "Çünkü varlıktır sevgiye en güzel kanıt" diyor. Sevgi ancak bir nesnede, eşyada varlığını bulur. Aksi halde sevgi soyut bir kavram olarak tek başına kalır. Elektriğin insanı çarpması için naslı toprakla birleşmesi gerekiyorsa, işte sevginin de vucüt bulabilmesi için bir varlıkla buluşması, teması gerekiyor. Sevgi, varlığı ancak nesnede gerçekleşen bir duygu.

    Yeni yılınız kutlar; yeni yılın sağlık, sevgi, barış, huzur ve mutluluklar getirmesini dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil