tren gelir boş gelir

Geçtiğimiz günlerden birinde  AVM'deydik , sevgili bey bir kaç  şey almak için market kısmına girmişti. Alışveriş kısmı genelde o'nda, seviyor dolaşa dolaşa alışverişi .Ben nokta atışı, alacağım neyse ona odaklı girip hemen alacağımı alıp çıkarım. Öyle ona da bakayım buna da bakayım ,hoşlanmam, sıkılırım. İhtiyaçlarım neyse listelidir, genelde aklımda olur kağıda da dökmem, alır çıkarım.
Neyse efendim, bekliyorum ortaya artık kirden rengi dönmüş kırmızı ve gri  bir üçlü, iki de tekli koltuk konulmuş. Birine iliştim. Hem kirli görünüyor , oturması da bir o kadar kalk da git dercesine, rahatsız edici. On dakika otursanız beliniz tutulur. Salonun ortasındada yeni yıl temalı müziğini tıngırdata tıngırdata gezen bir trencik var. Önde kırmızı lokomatifi, arkasında renkli boyalı vagonları, AVM yi turlayıp ,sonra bu meydandaki durağına geliyor. Yanıma iki kız çocuklu bir anne ve büyükanne geldi.Kızlar kıpır kıpır gözleri trende,yerlerinde duramıyorlar.  Büyükanne gidip lokomotifi kullanan genç delikanlıyla  konuştu, sonra tıs tıs geldi kızının yanına;
''35 TL imiş,'' 
''bir kişi hem de'' dedi fısır fısır.
Sonra kızların gözü arkada,  bir yandan çocuklara bahaneler üretip ,bir yandan torbaları alıp, toplaşıp uzaklaştılar.
Orada beklediğim süre içinde sevimli dört vagon ve bir kırmızı lokomotifi olan trencik sadece 2 çocuk gezdirip getirebildi:(

Sevgili beyde alacağını almış ,çıkıp geldi, evimizin yolunu tuttuk. Aklım çocuklarda kaldı..

14 yorum:

  1. Ne kadar sıklıkla tanık olmaya başladık, böyle iç burkan sahnelere... :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sık karşılaşıyorum, biz bile hayatımızdan pek çok şeyi çıkarmaya başladık, yaptığımız şeyleri seyrekleştirdik, aldıklarımızda düşünmeye başladık. Bakalım ne olacağız...

      Sil
  2. Merhabalar.
    Ülkemizin ne hale geldiğini yazmaya çizmeye gerek yok artık, herkes görüyor ve biliyor. AVM'ler de çocuklar eğlensin ebeveynler alış veriş yapsınlar diye dizayn edilen bir trene binme ücreti bile ebeveynleri zorluyorsa, ben artık noktayı koyuyorum ve ben de aynen sizin gibi trene binemeyen o iki çocuğu düşünüyorum. Memura ve emekliye reva görülen %25 zammı da düşünüyorum.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nereye kadar gidecek bu pahalılık ve bu kabullenişimiz, bilemiyorum .
      Selamlar.

      Sil
  3. Benim kızımda çok meraklı. Nerdeyse her hafta sonu gidiyoruz galiba. Bizdeki girişte. Tren değil araba. Sıralı şekilde. Eskiden on lira idi. Şimdi yirmi oldu çocuk başı. Sanırım bu beş dakika falan tur atıyor işte dönüp dolaşıp.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her çocuğun hoşuna gider. beş dakika değil valla bir koridordan diğerine ring yapıp geliyor.

      Sil
  4. Tren boş gezeceğine ne var ucuz olsa da çok çocuk binse. İnsanlar mutfak masrafını ancak karşılarken iki dklık bir eğlence için o kadar vermek istemezler haklı olarak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle artık her fiyatı boş boş bakarak karşılıyouruz, normal mi anormal mi anlaşılamıyor.

      Sil
  5. Olur böyle benimde hep aklım kalır böyle durumlarda, üzücü...

    YanıtlaSil
  6. şehirler arası tren gibi yani bilet fiyatı :)

    YanıtlaSil
  7. artık her şey pahalı yaa :) arada bir spam a da bakıver, bugünlerde yorumlarımız arada bir spama düşüyor da :)

    YanıtlaSil