Gün başlıyor.


Bu sabah dolaptaki üç yufka ile anne böreği pişirdim. Bol maydonozlu peynirli içi var. Sosuna 2 yumurta, biraz zeytinyağ,  2 kaşık yoğurt ve biraz su ilave ettim. Sabah pişti ama geceden döşeyip buzdolabına atmıştım, böylece sabah sadece böreği  fırına vermek kaldi. 
Kokusu mutfağı ve tabii ki evi sardı.  Şimdi çay demlenecek. Derken şaak elektrikler gitti. Çalışan bulaşık makinesi  kombi buzdolabı sessizliğe büründü. Nasıl da ses kirliliği yapiyor evin içinde bu aletlerin çalışması ,birden ortam sessiz sakin kaliverdi. Elektrik kesildiğinde elimiz kolumuz bağlanıyor, her şey ona bağlı yaşıyoruz.  Evin tek karanlık kısmı banyoya  iki mum yaktım. Sonra kahvaltı hazırlamaya devam..
Kahvaltıdan sonra yürüyüş ve annemle babama uğrayıp kahve saatini onlarla 
yapma fikrindeyim. 
Herkese mutlu,ışıklı bir hafta sonu olsun . 
 

8 yorum:

  1. Neyse ki börek piştikten sonra gitmiş elektrik. Ocak tamamen elektrikli değilse onu da halletmişsinizdir. Diğer elektirikli işler bekleyedursun, börek ve çay tamamsa her şey tamamdır. Afiyet olsun... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormayın bende ona sevindim. Uzun da sürdü, bu aralar pek sık kesilir oldu elektrikler. Teşekkürler..

      Sil
  2. Anne böreği bizde de anane böreğiydi, ah nasıl duygulandım. Afiyetler olsun!

    YanıtlaSil
  3. Offf mis gibi kokusu burnuma kadar geldi şu an :) Ellerinize sağlık :) Haftaya İstanbul'a gidiyoruz ailecek, kayınvalidemden isteyeyim ben de bir anne böreği şöyle mis gibi :)

    YanıtlaSil
  4. Ay bende pazar günü tava böreği pişirdim herkese, annemden öğrendiğim anne tarifi ile. .:D

    YanıtlaSil
  5. anne böreği peki saool :)

    YanıtlaSil