şarkıyı kim söylüyor?

 Dün akşam film saati yaptık ve ''Bursa Bülbülü'' filmini izledik. /Yine fazlaca uzun bir film ama fena değil beş üzerinden üç yıldız, tabi seyirci olarak benim fikrim./ 

Filmi izlerken Ata Demirer ile düet yapan şarkıcı ile ilgili Ö. ile iddialaştık; Ben şarkıyı Özge Özaçar söylemiştir dedim, sevgili bey;''.. yok bu ses çok daha iyi , bunu bir şarkıcı söylemiştir '',dedi. 

Filmin sonunu bekledik sanatçı ismi için. Gogıllamaktansa, filmin sonunda akıştaki isimleri okumayı severim, orada yazacaktır nasılsa ,dedik ..



Evet şarkıları Bursa Bülbülü filminde, Ata Demirer ile birlikte söyleyen kişi Melek Büyükçınar 'mış.
Güzel bir ses..Filmin en beğendiğim yanı, şarkılarıydı galiba.. Filmdeki gazino havasından sonra TV'de Şarkılar Bizi Söyler' e geçip müzik ziyafetine orada devam ettik. Yeliz şahane okudu, Alpay yaşına rağmen  sesi ile bravo dedirtti, Gökhan Tepe 'de güzel sesi ve şarkıları ile iyi geldi, güzel bir akşam seyirliği oldu. Müzikli bir akşamdı..


6 yorum:

  1. Biz de bir ara Şarkılar Bizi Söyler'e takıldık. Alpay cidden yaşına göre halâ iyiydi. 87 yaş, dile kolay.
    Sevgiler Mehtap, iyi haftalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şaşırdım Alpay'ın hallerine hele o parmak kıvırması alemdi valla. maşallah diyelim:)

      Sil
  2. Bu filmi bugün ikinci görüşüm izlemeye giderek yaklaşıyorum. :D

    YanıtlaSil
  3. şarkılar bizi söyler, bakayım neymiş, saol :)

    YanıtlaSil